Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.06.2019, 18:41

Značka Desigual mení logo. Otočila ho o 180 stupňov

Chce tým poukázať na originalitu a kreativitu značka.

Značka Desigual mení logo. Otočila ho o 180 stupňov
Zdroj: Desigual

Značka Desigual. sa rozhodla pre zmenu loga. Namiesto iného fontu či farby otočila nápis o 180°. Nový imidž je súčasťou širšej stratégie, ktorej cieľom je zvýšiť popularitu značky a zaujať mladšiu cieľovú skupinu zákazníkov.

Vedľajším cieľom je poukázať na originalitu a kreativitu značky.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

We proudly introduce you to our new logo. . . #Desigual

Príspevok, ktorý zdieľa Desigual (@desigual),

Podľa marketingového riaditeľa Guillema Gallega je Desigual prvá značka, ktorá svoje logo otočila kompletne. „Desigual predstavuje hravosť, kreativitu a veselosť. Znamená pozerať sa na život vždy z iného uhla pohľadu, viac riskovať a nebáť sa vystúpiť mimo svoju komfortnú zónu. A my chceme byť 100% Desigual! Koniec koncov čo viac reprezentuje naše zámery, než vziať naše vlastné logo a otočiť ho úplne naruby?“ uvádza na adresu originálneho rebrandingu loga Gallego.

Ako nevýhodu uvádzajú zahraničné médiá nečitateľnosť. Ak niekto nepoznal logo pred zmenou, bude pre neho ťažšie rozlúštiť názov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.