StoryEditor

Poisťovňa NN vyzýva: Rozprávajme sa!

26.06.2019, 13:00
Autor:
rmrm
Cieľom kampane je inšpirovať ľudí, aby sa s blízkymi rozprávali aj na vážne životné témy.

NN Slovensko sa spolu s ostatnými krajinami NN Group zapojila do globálnej marketingovej kampane s názvom „Rozprávajme sa!“. Jej cieľom je inšpirovať ľudí, aby sa so svojimi blízkymi rozprávali aj na vážne životné témy.„Témam, ako napríklad strata blízkeho, ochorenia či iné výzvy sa zvyčajne vyhýbame, až kým sa nás bytostne netýkajú. Vtedy však už často býva neskoro a neočakávané situácie nás zaskočia aj po finančnej stránke. Práve rozhovory s ľuďmi, na ktorých nám záleží, sú prvým krokom k tomu, aby sme sa na tieto náročné životné chvíle spoločne pripravili a dokázali im čeliť,“ približuje Katarína Tarasová, Specialist for marketing and communication NN Slovensko. Hlavným posolstvom kampane je, podľa jej slov, spoľahlivosť a dôvera, spájanie ľudí a starostlivosť.

Súčasťou kampane, zameranej na zvýšenie povedomia o značke NN, je séria videí, carousel a canvas na Facebooku, v ktorých vystupujú páry a rodiny so svojimi príbehmi, obavami a myšlienkami. Najúspešnejší formát bol carousel.

„Hlavným cieľom bolo vzbudiť záujem a to sa podarilo, získali sme o 260% viac video videní než sme očakávali. Na sociálnych sieťach ľudia likeovali, komentovali a zdieľali video obsah. Video malo 727 078 videní na Facebooku a 65 224 videní na Instagrame,“ hodnotí kampaň Katarína Tarasová.Vizitka kampane:
Agentúra: VIRTUE Amsterdam
Perre van den Brink | Managing Director
Janna Stolp | Creative Director
Will van Merwe | Creative
David Kellas | Strategist
Koen Barnhard | Producer
Sabokbar-Noble | Account Director
Thamar Herbschleb | Account Director
Sabine van Kranen | Project Manager)
Timing: máj – jún 2019

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 13:48