Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.06.2019, 11:27

Mitická má novú kampaň. V hlavnej úlohe s Evelyn

Kampaň z dielne PACKY ADVERTISING približuje spotrebiteľom benefity minerálnej vody.

Mitická má novú kampaň. V hlavnej úlohe s Evelyn
Zdroj: PACKY ADVERTISING

Kampaň “O dúšok lepší deň s Evelyn” spustila Mitická už koncom mája. Ide o sériu videí, ktorých hlavnou protagonistkou je okrem minerálnej vody Mitická aj známa komička Evelyn. 

Cieľom kampane bolo rozšíriť povedomie o kvalitách minerálnej vody vtipnou formou a osloviť aj mladých ľudí. Video kampaň je podľa agentúry ideálnym obsahom práve pre sociálne siete a online marketing.

„Video kampaň je sériou 7 videí, ktoré symbolizujú sedem dní v týždni. Touto cestou sme chceli odkomunikovať, že naša minerálna voda je „vhodná na každý deň“. Evelyn sa počas „celého týždňa“ ocitá v rôznych vtipných situáciách ako je napríklad jazda v autoškole, pracovný pohovor, cvičenie v parku či ranná rutina.“, hovorí marketingová manažérka spoločnosti Trenčianske minerálne vody a.s., Monika Mišíková a dodáva: „Voľba Evelyn do tejto kampane, nebola náhodná. Nakoľko je zaujímavá, prirodzená, plná života a v online svete veľmi obľúbená, výborne zapadla do celkovej idey pripravovanej kampane.“ 

„Kampaň prezentuje Mitickú ako vodu pre život a zároveň ukazuje, že aj každodenný stereotyp môže byť o niečo zábavnejší a príjemnejší. Idea siedmych videí s Evelyn bol koncept, ktorý vyhral spomedzi ostatných práve preto, že Mitická chcela ísť touto kampaňou neštandardným smerom. Videá s influencerkou majú ambíciu osloviť predovšetkým mladých ľudí a rozšíriť tak cieľovú skupinu Mitickej,“ hovorí Peter Packaň z agentúry PACKY ADVERTISING.

Mitická krátko pred produkciou videí s Evelyn a začiatkom celej kampane, vytvorila aj nový dizajn všetkých etikiet, ktoré sú v súčasnosti už v predaji. V ponuke má momentálne 3 neochutené (perlivá, jemne perlivá a neperlivá) a 4 ochutené pod názvom „S chuťou!” (citrón, jablko&materina dúška, malina, mango&pomaranč).

Spoločnosť vychádzala pri redizajne etikiet z hierarchie hodnôt, na ktorých je postavená. Redizajnom sa prispôsobili dobe a mladým ľuďom, ktorých chcú osloviť.  

Zdroj: Mitická

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.