Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.07.2019, 09:23

Lidl zmenil formát letákov a ich distribúciu. Chce ušetriť 2400 ton papiera

Diskontný reťazec zrušil distribúciu tlačených letákov približne v tretine regiónov.

Lidl zmenil formát letákov a ich distribúciu. Chce ušetriť 2400 ton papiera
Zdroj: lidl.sk

Už v roku 2018 prešiel Lidl z letáku tlačeného vo formáte A3 na rozmer A4, pričom týmto krokom za rok ušetril viac ako 1520 ton papiera. Od začiatku tohto obchodného roka zrušil distribúciu letákov približne v tretine regiónov a ušetrí tak ďalších 850 ton papiera. Optimalizácia letákov a ich distribúcie je jedným z opatrení reťazca smerom k ochrane životného prostredia a trvalej udržateľnosti a spolu tak ušetrí takmer 2400 ton papiera. Zároveň ľudí motivuje k odoberaniu online letákov.

„Zákazníkov motivujeme k odoberaniu elektronických newslettrov, sledovaniu ponúk na našej webovej stránke, facebookovom profile či v aplikácii. Leták je pre nás stále dôležitým prostriedkom na komunikovanie akčných ponúk. Zároveň však registrujeme rastúci záujem zákazníkov o sledovanie našich online kanálov,“ približuje Branislav Brzula, vedúci úseku marketingu Lidl Slovenská republika a pokračuje: „Letáky Lidla disponujú certifikátom EU Ecolabel. Ten je garanciou, že daný tlačiarensky produkt je recyklovateľný a je vytlačený na papieri s malým vplyvom na životné prostredie. Ročne zároveň recyklujeme 18 500 ton papiera a kartónov. Pre lepšiu predstavu, ide o váhu 4 100 dospelých slonov afrických.“

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.