Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.07.2019, 10:47

Billa podporuje privátnu značku Slovenská farma

Letná kampaň so sloganom „V čerstvosti sa vyznáme“ štartuje dnes.

Billa podporuje privátnu značku Slovenská farma
Zdroj: Billa

Billa dnes štartuje novú kampaň s názvom „Farmári – V čerstvosti sa vyznáme“. Séria vizuálov a televízny spot približujú pôvod ovocia a zeleniny, ktoré sa na pulty predajní Billa dostávajú priamo od slovenských farmárov, a teda promujú najmä privátnu značku Slovenská farma.

V letnej kampani odznie posolstvo, že v „Billa predajniach si zákazníci môžu každý deň vybrať zo širokého sortimentu čerstvého a šťavnatého ovocia a zeleniny, ktoré zamestnanci kontrolujú aspoň každé dve hodiny, aby boli aj v horúcom lete v tej najlepšej kvalite. Ovocie aj zelenina sú do predajní dodávané denne a pochádzajú z vybraných kvalitných slovenských odrôd“.

Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka spoločnosti Billa vysvetľuje: „Dlhodobo sa zameriavame na predaj kvalitných potravín a stali sme sa v tom odborníkmi, expertmi na potraviny. Naši zákazníci sa preto môžu spoľahnúť na kvalitu, čerstvosť a chuť ovocia a zeleniny, akoby si ich odtrhli priamo zo svojej záhrady. Zakladáme si na dlhodobej spolupráci so slovenskými farmármi, ktorých prácu si veľmi vážime.“

Letná kampaň nadväzuje na komunikačný odkaz predchádzajúcich kampaní „V potravinách sa vyznáme“.

„Billa – to sú odborníci na kvalitné, čerstvé a chutné potraviny a na to chceme v kampani poukázať. Potraviny tvoria najpodstatnejšiu časť nášho dennodenného biznisu, ponúkame našim zákazníkom naozaj širokú ponuku od tých cenovo najvýhodnejších produktov až po prémiovú kvalitu. Neponúkame množstvo non-foodových výrobkov, ako naša konkurencia. Našim cieľom je prinášať na stoly zákazníkov chutné potraviny, ktoré u nás opäť radi nakúpia a ktoré starostlivo vyberáme od našich dodávateľov,“ vysvetľuje nový koncept Denisa Pernicová.

Kampaň zameraná na podporu privátnej značky Slovenská farma pripravila agentúra Mark4 Agency.

Vizitka kampane:
Názov: V čerstvosti sa vyznáme
Timing kampane: júl – august 2019
Agentúra: MARK4 AGENCY
Creative Director:  Zuzana Truplová
Art Director: Kamil Krajňák
Copywriter: Zuzana Truplová
Produkcia: Globe production
Mediálna agentúra: Carat Slovakia

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.