Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.07.2019, 07:00

Heineken uvádza výčapný systém vyvinutý vlastným inovačným tímom

Vďaka novinke chce expandovať do podnikov, ktoré doteraz pivo nečapovali, alebo vôbec neponúkali.

Heineken uvádza výčapný systém vyvinutý vlastným inovačným tímom
Zdroj: Heineken Slovensko

Blade predstavuje profesionálne výčapné zariadenie, ktoré zaberie menej miesta a je preto možné ho umiestniť aj v menších priestoroch.

Konzumenti čoraz viac vyhľadávajú pestrosť pivnej ponuky, a to nielen v pivných, ale čoraz častejšie aj v nepivných prevádzkach. To je dôvod, prečo chceme ponúknuť pivo aj podnikom, ktoré doteraz nemali možnosť vlastniť čapovacie zariadenie alebo pivo vôbec neponúkali. Aktuálne máme v ponuke tri medzinárodné pivné značky Heineken, Tiger a Birra Moretti. Portfólio budeme postupne rozširovať a sezónne meniť,“ vysvetľuje Michal Chudík, National Sales Manager pre segment HoReCa spoločnosti Heineken Slovensko a dodáva: „Našou ponukou chceme osloviť predovšetkým konzumentov v baroch, kaviarňach či reštauráciách s ponukou svetových pív.“

Blade predstavuje výčapný systém vyvinutý inovačným tímom spoločnosti Heineken. Kompaktná veľkosť s možnosťou výmeny 8 litrových súdkov je novinkou na slovenskom trhu, ktorú na Slovensku ponúka len Heineken. Výčapné zariadenie umožňuje nenáročné skladovanie, je jednoduché na prevádzkovanie a manipuláciu.

Blade sa predáva celosvetovo napríklad v Holandsku, Veľkej Británii, Nemecku, Grécku, Taliansku, ale aj v Kolumbii.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.