VÚB banka
StoryEditor

Petra Polnišová platí za kurz jogy mobilom. V novej kampani VÚB

03.07.2019, 13:25
Autor:
rmrm
Pozrite si kampaň z dielne Triad Advertising.

VÚB banka pred troma rokmi naštartovala komunikáciu digitálnych služieb, ktorá sa primárne zameriavala na mobilné bankovníctvomobilné platby. „Za toto obdobie sa nám podarilo viac ako zdvojnásobiť počet stiahnutí aplikácie a zároveň zvýšiť penetráciu aktívnych klientov. Len pre upresnenie, aplikácia VÚB Mobil banking je špecifická tým, že funkcie, ktoré do aplikácie zapracovávame vychádzajú zo želení zákazníkov. Zákazníci tak majú vplyv na to, ako aplikácia vyzerá, ako sa s ňou pracuje a aké má funkcie,“ približuje Lucia Luptáková, PR manažérka VÚB banky.

Dlhodobým cieľom banky je, podľa jej slov, podporiť vnímanie VÚB ako digitálnej banky a nová kampaň v tejto stratégii pokračuje. „Do kampane sme išli s posolstvom, že VÚB Mobil banking poskytuje ľuďom viac priestoru a času, ktorý je možné využiť pre seba a svojich blízkych,“ dodáva Lucia Luptáková.

Nová kampaň je nasadená v televízii, ktorú dopĺňa outdoor, digitál a PR kampaň.

Vizitka kampane:
Agentúra: Triad Advertising
Strategy&Chief Creative Director: Martin Woska
Creative Director: Vlado Kurek
Digital Strategist: Silan Holub
Copywriter: Roman Hríbik, Vlado Kurek
Art Director: Adam Majko, Csilla Polák
Social Media: Petra Mlynárová
Account Director: Natália Mikušová
Account Manager: Mirka Džupinová
Programátor: Dávid Špak
TV Produkcia: Globe Production
Režisér: Karel Janák

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 17:54