Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.07.2019, 22:10

Komunikáciu a obchod Oriflame Slovensko zastrešuje Natália Ormandy

Do kozmetického segmentu prešla po 12 rokoch práce pre pivnú značku.

Komunikáciu a obchod Oriflame Slovensko zastrešuje Natália Ormandy
Zdroj: Oriflame Slovensko / Natália Ormandy

Od 1. apríla sa stala novou obchodnou a marketingovou manažérkou Oriflame Slovensko Natália Ormandy. Na pozícii nahradila Lenku Štefánikovú.

Natália Ormandy je zodpovedná za komunikačnú aj obchodnú stratégiu značky Oriflame na slovenskom trhu. “Nakoľko som dlhodobo pôsobila najmä v potravinárskom segmente, vnímam kozmetický segment ako novú výzvu, na ktorú sa veľmi teším,” povedala. “Za pár týždňov som mala možnosť spoznať nielen slovenský, ale aj zahraničný tím pracujúci pre značku Oriflame a som rada, že som súčasťou spoločnosti, ktorá má chuť pracovať a napredovať.”

Natália Ormandy vyštudovala obchod a marketing na Ekonomickej univerzite v Bratislave. V roku 2000 začala pôsobiť ako Strategic Planner agentúry Istropolitana D’Arcy, kde mala pod palcom rôzne značky.

V roku 2005 nastúpila ako Brand manažérka prémiových značiek do Heineken Slovensko, neskôr sa prepracovala na pozíciu Group Brand manažérky, kde v rámci svojho pôsobenia pracovala pre všetky pivné a radlerové značky.

V roku 2017 sa stala marketingovou manažérkou v marketingovej konzultačnej spoločnosti Bizbuilders, kde pôsobila do roku 2019.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.