Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.07.2019, 09:38

Kofola vstupuje do biznisu s kávou

Kupuje českú firmu Espresso.

Kofola vstupuje do biznisu s kávou
Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko

Spoločnosť Espresso prináša na slovenský a český trh nielen kávu Café Reserva, ale aj čaje Dilmah a k tomu zodpovedajúci servis a kultúru. Zakladatelia spoločnosti, manželia Moravcoví, podpísali so zástupcami Kofoly zmluvu na predaj 100% podielu. Spoločnosť Espresso tak v týchto dňoch prechádza plne pod krídla Skupiny Kofola, ktorá vďaka tejto akvizícii rozširuje svoju ponuku pre gastro zákazníkov o ďalšie významné kategórie. Obe zmluvné strany sa dohodli, že cenu transakcie nebudú zverejňovať.

Aktuálna transakcia je potvrdením dlhodobej stratégie Skupiny Kofola rozširovať ponuku a neustále zlepšovať služby pre zákazníkov v gastronómii, aby im uľahčila podnikanie v odbore. Spoločnosť preberá kompletne celú firmu vrátane všetkých uvedených značiek, distribučnej siete ako aj zamestnancov.

Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko

„Postavili sme na nohy zdravú firmu so zavedenými značkami," povedala Eva Moravcová, jedna zo zakladateľov firmy Espresso. Ivo Moravec, jej manžel a súčasne druhý zo zakladateľov, približuje, prečo voľba predaja padla práve na Kofolu: „Café Reserva a čaje Dilmah môžu ďalej zaujímavo rásť len s partnerom, ktorý má silné zázemie v marketingu a distribúcii. Kofole navyše hralo do kariet aj to, že preukazuje rešpekt k svojim značkám a zákazníkom a vie s nimi citlivo pracovať."

K najnovšej akvizícii hovorí Jannis Samaras, generálny riaditeľ Skupiny Kofola: „Spoločnosť Espresso je pre nás úžasnou vstupenkou na trh s kávou. Mám radosť, že firma spĺňa všetky dôležité podmienky k tomu, aby sme ju dokázali ďalej rozvíjať. Ide o lokálnu, tradičnú, veľmi dobre založenú firmu, ktorá rozumie tomu, čo robí. Majitelia aj zamestnanci jej za tých dvadsať rokov venovali obrovskú starostlivosť." K začleneniu tejto akvizície do existujúcej ponuky Kofoly dodáva: „Vnímame veľké synergie s našim doterajším gastro portfóliom. Zároveň ide o významné rozšírenie našej existujúcej ponuky nealkoholických nápojov a bylinkových čajov. Naším neskromným cieľom je rozvíjať kávou kultúru a poskytovať skvelý servis našim zákazníkom."

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.