StoryEditor

Kampaň od Triadu medzi top 100 najefektívnejšími kampaňami sveta

15.07.2019, 11:39
Autor:
pzpz
Umiestnila sa na 88. priečke.

Ďalší úspech pre slovenskú reklamu a kampaň Deň zabudnutej slobody. Ako informoval TRIAD na svojej facebookovej stránke, práca bola zaradená do celosvetového rebríčka WARC Effective TOP 100 - najefektívnejšie kampane sveta za uplynulý rok.

Deň zabudnutej slobody pre O2 sa umiestnil na 88. mieste.

Deň zabudnutej slobody nadväzuje na úspešnú minuloročnú kampaň 17. november, ktorá ľuďom pripomenula, že sloboda nebola kedysi samozrejmosťou. V novej kampani myšlienka rezonuje ešte silnejšie. Prostredníctvom live streamu sme si opäť mohli pripomenúť, ako to vyzeralo na námestiach v roku 1989. 

Rebríček WARC Effective 100 je zostavený z výsledkov súťaží po celom svete, ktoré hodnotia efektivitu a stratégiu kampaní.

Najefektívnejšou kampaňou sveta je podľa WARC práca Let´s make viral products instead. Saregama Carvaan je bluetooth reproduktor/ hudobný prehrávač s viacerými funkciami, ktorý je veľmi ľahko ovládateľný a disponuje veľkým množstvom rádio staníc, hudby a ďalších audio nahrávok.

Druhou najefektívnejšou kampaňou na svete je práca Healthy hands chalk sticks od spoločnosti Salvon v Indii. Krieda na kreslenie, ktorá obsahuje čistiaci prostriedok. Posolstvom je zvýšiť informovanosť detí o hygiene a takisto zdokonaliť návyk v umývaní rúk. Tým sa očakáva pokles rôznych chorôb a zdravotných problémov.

Top trojku uzatvára India's New Status Symbol od spoločnosti McCann New Delhi pre poprednú značku toaletného čističa značky Harpic. Spoločnosť spolu s agentúrou spustili kampaň zameranú na riešenie nedostatku toaliet v indických domoch a na zvýšenie dopytu po produkte.

Rebríčky top kreatívnych agentúr, značiek, zadávateľov, či krajín si môžete pozrieť na oficiálnej stránke WARC.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:24