Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
19.07.2019, 08:24

Dotcom Advertising má nové posily

Do tímu pribudli dvaja kreatívni riaditelia a stratég.

Dotcom Advertising má nové posily
Zdroj: Dotcom

Dotcom predstavuje tri výrazné posily. Ako noví kreatívni riaditelia prichádzajú Roman Roj a Juraj Dvorecký. Novým stratégom agentúry sa stal Peter Urbanec.

Juraj Dvorecký a Roman Roj spolu vytvoria riaditeľský tandem, ktorý bude zastrešovať projekty agentúry pre klientov ako Tesco CE, Slovnaft, Syrárne Bel, Pierre Baguette či Innogy. 

Roman Roj prichádza do dotcom advertising z agentúry digita.sk, kde pôsobil dva roky na pozícii kreatívneho riaditeľa. Predtým pracoval v agentúrach Wiktor Leo Burnett a MADE BY VACULIK. Počas svojho pôsobenia v agentúrach sa staral o komunikáciu značiek Škoda, Orange, FunFón, Telekom/Easy a je držiteľom viacerých kreatívnych ocenení. V roku 2018 sa stal spolu s Petrom Urbancom národným víťazom Young Lions Slovakia v kategórii Digital.   

Zdroj: dotcom

„Prečo dotcom? Lebo viem, s kým do toho idem. S Jurajom som robil dva roky pre Orange, s Petrom posledné dva roky v digitasku. Som rád, že budem môcť najbližšie obdobie pracovať práve s týmito ľuďmi. Teším sa, že spoznám nových šikovných kolegov, a verím, že sa nám spolu podarí vymyslieť pekné veci, z ktorých budem mať radosť,“ hovorí Roman Roj.      

Juraj Dvorecký prichádza z agentúry Wiktor Leo Burnett, kde pôsobil ako kreatívny riaditeľ a team leader pre značku Orange. Juraj má bohaté skúsenosti z pôsobenia v agentúrach Kaspen Jung von Matt a MADE BY VACULIK na slovenskom aj českom trhu. Staral sa napríklad aj o značky IKEA alebo Budweiser Budvar. Je držiteľom niekoľkých kreatívnych ocenení na Slovensku aj v zahraničí.

„Dotcom je pre mňa skvelá príležitosť odovzdať svoje skúsenosti mladému talentovanému tímu a zároveň sa vďaka nemu naučiť niečo nové,“ dopĺňa Juraj Dvorecký.  

Okrem kreatívy posilnil dotcom aj strategické oddelenie. Tandem kreatívnych riaditeľov doplnil nový stratég Peter Urbanec, ktorý prišiel spolu s Romanom Rojom z agentúry digita.sk.

Zdroj: dotcom

„Veľmi ma teší, že dotcom dôveruje spojeniu Dvorecký, Roj a Urbanec, a verím, že spolu pripravíme pre našich nových klientov veľa kreatívnych a hlavne efektívnych riešení. Našli sme tu ľudí so správnym pracovným zápalom a chémia zafungovala obojstranne,“  dopĺňa kolegov z kreatívy stratég Peter Urbanec.  

 „Úprimne sa teším, že kreatívu u nás budú mať na starosti takí skúsení ,admani‘ ako Roman a Juraj. Vidím to ako obrovskú agentúrnu príležitosť, aby sme mohli klientom ponúkať ešte efektívnejšie, komplexnejšie a kreatívnejšie komunikačné riešenia podložené bohatými profesijnými skúsenosťami. Teší ma to o to viac, že aj s Petrom Urbancom sú zohratí, ale hlavne ľudsky zapadli do kolektívu, a to je to najdôležitejšie. Máme radosť z dobrej reklamy a som presvedčený, že dotcom advertising má potenciál byť jednou z najlepších reklamných agentúr na Slovensku, doplnil Roman Beličák, CEO agentúry.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.