archív
StoryEditor

Andrea Becková: Talentovaní ľudia, ktorých som stretla v Cannes, bojujú s rovnakými problémami ako my na Slovensku

19.07.2019, 10:41
Predstavujeme Talenty z brandže.

Na zodpovedanie niekoľkých otázok sa tento týždeň podujala Andrea Becková, Head of Strategy and Marketing z agentúry MediaCom.

Andrea pracuje šiesty rok v MediaCome, kam nastúpila rok po skončení školy. Prešla od nákupu médií, cez client service a media planningu až k stratégiám. „Vo svojej práci aktuálne spájam dva svety – strategické plánovanie, kde riešime primárne nastavenie komunikačného systému na rok dopredu, a tiež projekty mimo „štandardnej náplne“ mediálnej agentúry, kde prinášame zmysluplné kreatívne riešenia pre klientov naprieč všetkými mediatypmi, tak aby ich biznis rástol,“ vysvetľuje Andrea a dopĺňa: „ Ako account som bola agentúrny „autičkár“ – mala som na starosti klientov Volkswagen, Audi a SEAT, ale aj Kooperativu a Komunálnu poisťovňu. Teraz už pomáham s viacerými značkami naprieč našim portfóliom klientov. Mám rada variabilitu, ktorú mi moja práca prináša.“  

Andrea je vášnivá cestovateľka, ktorá tvrdí, že na cestách toho človek najviac odpozoruje: „Tento rok bola pre mňa obzvlášť inšpiratívna účasť na Young Lions na Cannes Festivale (súťažili sme v kategórii média), kde som stretla množstvo talentovaných a šikovných ľudí a zistila, že bojujú mnohokrát s podobnými problémami ako my na našom malom Slovensku.“

Na čom aktuálne pracujete?

Aktuálne dohliadam na nastavenie niekoľkých influencerských projektov, súťaží či tvorbu online bannerov a videí pre Volkswagen, Shell a niekoľko ďalších značiek. Postupne sa mi na stôl dostávajú stratégie pre rok 2020. Zároveň makáme na vylepšovaní interných procesov a nových produktov ako je napr. Influence Power Index.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

Žiada sa mi povedať Curaprox, pretože to robia so srdiečkom a to je mi veľmi blízke. Značka, ktorá to robí na Slovensku tak dobre, že je lovemarkom a inde vo svete ju takmer nepoznajú.

Na druhú stranu teraz výrazne rezonuje e-shop About You, kde by sa dalo vyblázniť na zefektívnení krásneho veľkého media budgetu, ktorý u nás nie je tak bežný.

Na komunikácii akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostali možnosť ľubovoľne si vybrať?

Srdcu blízke sú mi enviro-conscious značky, preto napríklad Patagonia.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Veľké množstvo energie, niekedy nespútanej a bláznivej ?

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Spracovanie materiálov, obalov, energie a všetkého čo s tým súvisí, aby som vymyslela ultra efektívny spôsob ako šetriť našu planétu aj peniaze klientov. Obzvlášť preto, že chémiu som na škole fakt nemala rada a naučiť sa čo i len časť z nej instantne za jednu noc by bolo geniálne a pre mňa úplne nepredstaviteľné!

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Energická, pracovitá, vnímavá.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Lepšie si manažovať work-life balance.

Na čo ste pyšná?

Na vytvorenie spolupráce medzi Pískacie a Deťom s rakovinou, vďaka ktorej vznikli krásne tričká a ich kúpou množstvo ľudí pomáha detičkám na ich neľahkej ceste, a zároveň ich zvuk rozveseľuje samotné detičky. V prinášaní úsmevu a dobrého pocitu vnímam naplnenie svojho poslania. 

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Neprestávaj na sebe makať, Rome wasn’t build in a day.

Čo vás najviac baví/ napĺňa na vašej práci?

Ako „tabuľkový“ millenial zbožňujem, keď sa značka autenticky spojí s konkrétnou pálčivou témou v spoločnosti a nejde jej len o priamy sales support, ale business výsledky sa aj tak dostavia. Páči sa mi, že aj ja môžem mnoho klientov smerovať týmto smerom, a tak byť takým skrytým influencerom našej spoločnosti aj bez vlastného budgetu. 

01 - Modified: 2019-06-07 07:11:34 - Feat.: 0 - Title: Adam Marčan: Bavia ma reklamy, ktoré sa neprispôsobujú trendom z Cannes a pracujú s lokálnym insightom 02 - Modified: 2019-06-14 08:29:26 - Feat.: 0 - Title: Milan Malý: Polovica úspechu je vždy o odvahe klienta 03 - Modified: 2019-06-28 11:59:33 - Feat.: 0 - Title: Dano Vachuna: Vždy ma lákala kampaň na alkohol. Vidím tam obrovský priestor čo všetko sa dá urobiť 04 - Modified: 2019-07-12 13:23:56 - Feat.: 0 - Title: Matúš Hliboký: Je to iba reklama. Tak sa bav
01 - Modified: 2024-04-08 09:09:03 - Feat.: - Title: Lenka Čerge Kubušová: Reklama je nekonečná hra, stále musíte byť v pozore 02 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 03 - Modified: 2024-02-23 14:16:12 - Feat.: - Title: Noví ľudia a situácie posúvajú hranice mojej kreativity. Aj trpezlivosti 04 - Modified: 2024-02-07 09:00:00 - Feat.: - Title: Aj z vytrhnutého kontextu môže v reklame vzniknúť niečo veľkolepé 05 - Modified: 2024-01-31 09:00:00 - Feat.: - Title: V marketingu nikdy neupadnete do stereotypu, vždy vás prekvapí nejaká výzva
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 19:38