Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.07.2019, 08:49

Jelínek redizajnuje svoje ikonické fľaše

Príprava zmeny fľaše, ktorá je pre svoj tvar nazývaná aj „budík“, trvala takmer dva roky.

Jelínek redizajnuje svoje ikonické fľaše
Zdroj: R. Jelinek

Značka R. Jelínek redizajnuje svoju ikonickú fľašu. Ako informovala spoločnosť, práce na redizajne vlajkovej „lode“ trvali takmer dva roky.

Dôvodov, prečo sme s rozhodli pre zmenu je samozrejme viac, ale hlavným impulzom bola predovšetkým končiaca životnosť sklárskych foriem, ale tiež zákazník. Z prieskumu nám totiž vyplynulo, že pre spotrebiteľov nie je fľaša v regáloch až tak zreteľná. A barmanská komunita súčasne odporučila mierne upraviť jej tvar z hľadiska ergonómie,“ približuje Michal Kredátus, obchodný riaditeľ spoločnosti R. Jelínek.

Skúsení sklári zo Sklární Moravia vychádzali pri modernizácii fliaš z ich pôvodného tvaru. Nové fľaše sú vyššie, s väčším zaoblením hrán, čo prinieslo aj zväčšenie plochy pre etiketu. Tá si zachovala všetky dôležité prvky ako meno výrobcu, názov destilátu aj kresbu ovocia, ktoré sú aktuálne doplnené výrazným žltočerveným logom R. Jelínek v hornej časti. Spodnú časť etikety tvoria doplnkové informácie o konkrétnom ovocnom destiláte. Tvar fľaše ako „budík“ zostal zachovaný.

Obsah nových fliaš sa však určite, podľa Michala Kredátusa, nemení. Najznámejším produktom spoločnosti R. Jelínek je slivovica, tiež zlatá slivovica a Kóšer slivovica.

Zmena je komunikovaná v barmanskej komunite a tiež prostredníctvom relevantných marketingových a trade médií.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.