Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.07.2019, 09:58

McDonald's pokračuje so smerovacími billboardami

Tentokrát namiesto loga značky používa hranolky.

McDonald's pokračuje so smerovacími billboardami
Zdroj: Adweek

Po minuloročnej úspešnej kampani, pokračuje McDonald's so smerovacími billboardami aj tento rok. Vo Francúzsku nasadil na reklamné plochy vizuály znázorňujúce smer k najbližšej prevádzke rýchleho občerstvenia. Na vizualizáciu použila agentúra TBWA\ Paris ikonické hranolky.

Zdroj: Ads of the World
Zdroj: Ads of the World
Zdroj: Ads of the World
Zdroj: Ads of the World

Minuloročná práca „Sledujte oblúky“ uspela aj na vlaňajšom festivale kreativity v Cannes, kde získala najvyššie ocenenie Grand Prix v kategórii Outdoor.

Zdroj: Adweek

McDonald's experimentoval v outdoore aj v marci, keď na reklamných nosičom zobrazil iba rozmazané ukážky najznámejších jedál, ktoré ponúka. Odvahu podčiarkol headlinom v spodnej časti obrázku: Say no more. 

Zdroj: adsoftheworld.com
Zdroj: adsoftheworld.com
Zdroj: adsoftheworld.com

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.