Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.08.2019, 13:04

Káva Starbucks prvýkrát mieri do slovenských obchodov

Na začiatku septembra vstúpi na slovenský trh nový rad prémiovej kávy celosvetovo známej značky Starbucks.

Káva Starbucks prvýkrát mieri do slovenských obchodov
Zdroj: Nestlé

Kávu Starbucks do slovenských obchodov uvádza spoločnosť Nestlé, ktorá týmto krokom reaguje na stále sa zvyšujúci záujem o kvalitnú a dostupnú kávu zo strany spotrebiteľov. Nový rad kávy bude dostupný vo všetkých relevantných obchodných reťazcoch, vybraných elektro obchodoch a tiež online. 

„V posledných rokoch ľudia venujú väčšiu pozornosť kvalite a pôvodu kávy, ktorú kupujú. Inšpirujú sa najmä v kaviarňach prinášajúcich nové trendy. Vstupom najznámejšej kaviarenskej značky Starbucks do retailu, ponúkame našim spotrebiteľom možnosť, aby si svoju obľúbenú kávu, na ktorú sú zvyknutí, vychutnali v pohodlí domova. Nové portfólio bude výhradne obsahovať vysoko kvalitnú kávu Arabica, eticky získanú od pestovateľov z najlepších oblastí. Rozšíri sa tak naša existujúca ponuka a spotrebiteľom ponúkne úplne nové chute,“ hovorí Vratislav Janda, riaditeľ pre korporátne záležitosti Nestlé Česko.

Nové portfólio značky Starbucks v maloobchode bude zahŕňať rad prémiovej zrnkovej, mletej i porciovanej kávy, obsahujúce 100% kávu Arabica, ktorá sa eticky získava od pestovateľov z vybraných oblastí po celom svete. Ponuka sa skladá z jednodruhových káv i kávových zmesí, v troch unikátnych variantoch praženia - Blonde, Medium a Dark Roast, ktoré sú pre kávy Starbucks typické.

Okrem zrnkovej a mletej kávy, budú k dispozícii tiež kávové kapsuly do prístrojov Nescafé Dolce Gusto na prípravu Espressa, Americana, Latte Macchiata, Cappuccina alebo Caramel Macchiata.

Zdroj: Nestlé
Partnerstvo so Starbucks prináša Nestlé nielen rozšírenie portfólia Nescafé a Nespresso, ale tiež posilnenie pozície lídra na globálnom trhu s kávou. Pre Starbucks zasa rýchlejší rast a väčší dosah na zákazníkov mimo kaviarne, keďže 93% všetkých vypitých šálok je pripravených z kávy zakúpenej v maloobchode. Predovšetkým sa ale darí prémiovému segmentu, ktorý dlhodobo rastie. Na jar tohto roku bola káva Starbucks uvedená aj na niektorých trhoch západnej Európy. Ohlasy od tamojších spotrebiteľov a aj výsledky predaja dopadli nad očakávania pozitívne. Obdobný vývoj očakáva Nestlé taktiež na území Slovenskej republiky.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.