Mondelez
StoryEditor

Kto číta, pôjde do štúdií Harryho Pottera. Sľubuje Mondeléz v novej kampani

08.08.2019, 13:30
Autor:
TSTS
Cieľom je vzbudiť záujem o čítanie u detí a mladých ľudí.

Spoločnosť Mondelez spojí aj tento rok na začiatku nového školského roka svoje najvýznamnejšie značky. V kampani s názvom Prečítaj sa letom sa bude súťažiť o dve stovky cien vrátane zájazdu do štúdií Harryho Pottera v Londýne a zapoja sa do nej ako predajcovia kníh, tak aj  slovenskí a českí influenceri a youtuberi. Kampaň, ktorú bude možné vidieť okrem internetu a sociálnych sietí aj v rámci outdooru a in-store aktivít, štartuje 5. augusta a prebieha až do 10. septembra 2019. 

Za kreatívnou časťou, PR komunikáciou a spoluprácou s influencermi stoja agentúry PR.Konektor a The Hive. Digitálnu časť kampane má na starosti Konektor Social, nákup médií realizuje agentúra Wavemaker.

„Tohtoročnú kampaň sme nazvali Prečítaj sa letom a chceme v nej podporiť čítanie kníh,“ hovorí Kristýna Vlasáková, manažérka značky Milka. "Z prieskumu, ktorý sme si nechali vypracovať medzi mladými Slovákmi a Čechmi, vyplynulo, že respondenti majú stále najradšej klasické papierové knihy a tiež, že na prvom mieste je u nich stále fantasy literatúra. Na podporu jednej z najkrajších odpočinkových aktivít sme prizvali influencerov, ako sú Daniel ‚GoGo‘ Štrauch, alebo Tereza in Oslo ,” odkrýva detaily Vlasáková s tým, že do aktivácie budú zapojené značky Milka, Oreo, Brumík a Halls.

Okrem influencerov sú do kampane, ktorá je zameraná na deti staršie ako 12 rokov a ich rodičov, zapojení aj ďalší partneri, napríklad československá sociálna sieť Day By Me, ale aj predajcovia kníh. Na Slovensku je to sieť kníhkupectiev Panta Rhei a v Českej republike sú to Knihy Dobrovský. „Microsite Prečítaj sa letom bude v oboch krajinách spustená piateho augusta a bude trvať až do desiateho septembra.

V rovnakom období bude aktivita propagovaná na sociálnych sieťach v rámci komunikačných kanálov Mondelez International, ale aj u predajcov kníh a influencerov. Všetky zapojené značky budú tiež podporené v rámci outdooru a zaistené sú aj promo akcie v obchodných reťazcoch. Na tieto účely sa pripravujú plagáty, stojany aj špeciálna paletová inštalácia. Za nákup produktov značiek Milka, Brumík, Halls a Oreo získajú zákazníci v rámci in-store propagácie tiež magnetické záložky do knihy.

Dôležitou súčasťou kampane je herná microsite Prečítaj sa letom. Stránka, ktorá bude v prevádzke na adresách www.precitajsaletom.sk bude mať každý týždeň 40 výhercov na Slovensku aj v Čechách. Tí za správne odpovede na súťažné otázky z oblasti literatúry získajú produkty Mondelez, ako aj vouchery na nákup kníh. Hlavnou cenou je zájazd do štúdií Harryho Pottera v Londýne, ktorý získa jeden súťažiaci zo Slovenska a jeden súťažiaci z Česka.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 13:35