Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.08.2019, 09:51

Značka Nespresso otvorila prvý Pop-Up boutigue

V bratislavskom Auparku.

Značka Nespresso otvorila prvý Pop-Up boutigue
Zdroj: Nespresso

Prémiová značky kávy prináša do Bratislavy nový predajný koncept takzvaných dočasných obchodov. „Koncept Pop-Up boutique sa riadi mottom „Celebrate the Coffee moments“. Ide o osobný prístup kávových špecialistov a tzv. „New customer experience“ s cieľom posunúť sa od klasického predaja ku skvelému zážitku,“ informuje Jan Věchet, National Boutique Manager Nespresso Česká
a Slovenská republika. 

Zdroj: Nespresso
Moderný a dizajnový priestor má v ponuke pre návštevníkov stále kávové zmesy, ale aj limitované edície, výber originálnych Nespresso doplnkov a niekoľko kávovarov na ukážku. Pop-Up boutique je zároveň, ako každý Nespresso boutique, recyklačným miestom, kde zákazníci môžu odovzdať použité kávové kapsule. Nespresso tak naďalej pokračuje vo svojom záväzku k trvalej udržateľnosti, recyklácii a pracuje na minimalizácii odpadu.
Zdroj: Nespresso
„Pop-Up koncept Nespresso boutique je rovnako príkladom oddanosti značky k inovácií a k trvalej udržateľnosti, ktoré predstavujú základný kameň jej podnikania. Je to prísľub dodávať kávu tej najvyššej kvality, ktorú si môžu od teraz Bratislavčania a návštevníci hlavného mesta vychutnať na novom mieste,“ hovorí Andrea Petrová, Marketing Manager Nespresso Česká a Slovenská republika.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.