Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.08.2019, 09:48

Originálna kampaň Deutsche Bahn ponúka cestovateľom lacnejšie dobrodružstvo

Porovnáva svetové destinácie s krásami Nemecka.

Originálna kampaň Deutsche Bahn ponúka cestovateľom lacnejšie dobrodružstvo
Zdroj: Youtube

Nemecké dráhy (Deutsche Bahn) sa rozhodli propagáciou vlakovej dopravy poukázať na krásy Nemecka. V spolupráci s Getty Image a agentúrou Ogilvy Germany pripravili kampaň No Need to Fly - Around the World in Germany, v ktorej porovnávajú najznámejšie miesta na svete, ktoré lákajú turistov, s destináciami v Nemecku.

Zdroj: Youtube

​Reklamu vytvorili železnice s cieľom zvýšiť záujem o vlakovú dopravu a motivovať obyvateľov Nemecka, aby počas voľných dní neopúšťali krajinu. Až 72 percent Nemcov totiž podľa prieskumu odchádza mimo vlasti, na čo sú v porovnaní s prázdninami doma potrebné vyššie finančné prostriedky.  

Fotobanka Getty Image spárovala turistami najviac navštevované miesta po celom svete, aby Nemcom ukázala, že rovnaké a dokonca aj krajšie miesta nájdu aj doma.

Aby to nebolo len o obrázkoch na Instagrame, kampaň využívala real time dáta o používateľoch z Facebooku, ktorí vyhľadávali dovolenkové destinácie. Podľa ich preferencií, ktoré zadali do Google a geo-lokačnej technológii vytvorila pre používateľov konkrétnu ponuku. Porovnanie najlacnešieho letu na želané miesto vo svete a k tomu cenu lístka na vlak. Cena zohľadňovala polohu osoby a jej najbližšie letisko a železničnú stanicu.

Zdroj: Youtube

​Počas 13 dní kampane vzniklo 750 presne zacielených unikátnych reklám. Tržby spoločnosti sa zvýšili o 24 percent.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.