Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.08.2019, 10:12

ZľavaDňa odštartovala kampaň #somVreckar

Nesie sa v duchu ochrany prírody.

ZľavaDňa odštartovala kampaň #somVreckar
Zdroj: ZľavaDňa

Portál ZľavaDňa v rámci letnej kampane vyzýva ľudí k väčšej pozornosti a ohľaduplnosti voči svojmu okoliu. Kampaň #somVreckar, ktorá je súčasťou širšieho konceptu Zodpovedného cestovania chce podporovať také cestovanie, ktoré bude životnému prostrediu pomáhať. Do projektu je aktuálne zapojených viac ako 50 slovenských hotelov, ktoré majú na svojich recepciách k dispozícii bio degradovateľné vrecká na smeti. Návštevníci hotelov tak môžu pri najbližšej prechádzke v lese pomôcť vyzbierať odpadky a prispieť tak ku krajšiemu a čistejšiemu Slovensku.

„Prostredníctvom kampane #somVreckar chceme časť našich ziskov investovať späť – na podporu Slovenska a našej prírody. Chceme podporovať také cestovanie, ktoré bude životnému prostrediu pomáhať, aby si krásnu prírodu mohli užiť aj naše deti. Veríme, že kampaňou nadchneme čo najviac ľudí, ktorí budú myšlienku ochrany prírody šíriť ďalej, hovorí Martin Rakovský, generálny riaditeľ ZľavaDňa

Zdroj: ZľavaDňa

​V úvodnej fáze kampane oslovila ZľavaDňa na spoluprácu desiatky svojich partnerov - slovenských hotelov. Spätná väzba bola pozitívna a tak dnes už na viac ako 50 - tich miestach môžu nájsť návštevníci bio degradovateľné vrecia na smeti.

V spolupráci s PR agentúrou Divino potom ZľavaDňa pripravila koncept oslovovania influencerov ako dôležitej cieľovej skupiny. Ambasádor projektu Radoslav Hoppej, milovník slovenskej prírody známy na sociálnych sieťach ako „Nie je túra bez Štúra“ potom dvadsiatke oslovených influencerov rozniesol v darčekových škatuliach zabalené odpadky. Šok z otvorenia škatule sa takmer všetci rozhodli zdieľať na svojich sociálnych sieťach a podporiť tak, bez nároku na honorár, kampaň #somVreckar. Spätná väzba bola pozitívna a prostredníctvom sociálnych sietí ju ocenil aj konkurenčný portál.

Zdroj: ZľavaDňa
Koncept zodpovedného cestovania, ktoré bude minimalizovať dopady cestovného ruchu na životné prostredie, vzdelávať ľudí v ekologickej šetrnosti pri cestovaní, o šetrnom používaní vody a zodpovednom správaní voči prírode má ZľavaDňa ambíciu rozvíjať aj nasledujúce roky.
Zdroj: ZľavaDňa

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.