Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.08.2019, 10:12 Aktualizované dňa 18.11.2019 o 14:10

ZľavaDňa začiatkom leta odštartovala kampaň s názvom #somVreckar

Vyzbieralo sa pol tony odpadu z rôznych kútov Slovenska.

ZľavaDňa začiatkom leta odštartovala kampaň s názvom #somVreckar
Zdroj: ZľavaDňa

ZľavaDňa koncom júla odštartovala kampaň s názvom #somVreckar, ktorá vyzývala ľudí k väčšej ohľaduplnosti voči prírode a svojmu okoliu. Vyzbieralo sa pol tony odpadu z rôznych kútov Slovenska. Kampaň je sama o sebe súčasťou širšieho projektu Zodpovedné cestovanie, ktorým chce ZľavaDňa podporovať cestovanie, ktoré nebude životné prostredie ohrozovať.

Hlavnou myšlienkou kampane bolo vyčistiť prírodu od odpadkov, ktoré v prírode nechávajú nezodpovední turisti. Do projektu sa zapojilo 60 hotelov a penziónov , ktoré mali na svojich recepciách k dispozícii bio degradovateľné vrecká na smeti. Návštevníci tak mohli pri prechádzkach pomôcť ku krajšiemu a čistejšiemu Slovensku vyzbieraním odpadkov pohodených v prírode. Zapojilo sa vyše 100 ľudí  a rozdalo sa 2400 odpadkových vriec. Spolu sa vyzbieralo pol tony odpadu z rôznych kútov našej krajiny, čím sa ukázalo, že ľudom naša malá krajina nie je ukradnutá.

Aktivita sa šírila aj prostredníctvom sociálnych sieťach.  Ambasádarom projektu bol Radoslav Hoppej – Nie je túra bez Štúra, ktorý na odštartovanie kampane v spolupráci s PR agentúrou DIVINO rozdával influencerom v darčekových škatuliach zabalené odpadky. Šok z „darčeku“ takmer každý z oslovených influencerov zdieľal na sociálnych sieťach a tým šíril tento globálny problém rovnako aj s kampaňou, ktorá sa tomu venovali. Vďaka influencerom sme zasiahli cez 70 tisíc ľudí.

Zdroj: ZľavaDňa

O tom, že sme získali pozornosť ľudí svedčia aj čísla postov na Facebooku a Instagrame: cez 5 000 lajkov, 50 komentárov a 150 sharov.

„Sme nesmierne radi za účasť a spätné väzby, ktoré sme od ľudí dostali. Taktiež, že sme inšpirovali viacerých k udržiavaniu čistoty našej krajiny. Kampaň sa síce končí, no my naďalej chceme podporovať túto myšlienku a veríme, že ľudia rovnako. Dokázali sme, že nám na našej krajine a zemi záleží a prispeli k ochrane,“ hovorí Martin Rakovský, generálny riaditeľ ZľavaDňa. 

ZľavaDňa má ambíciu šíriť myšlienku ochrany životného prostredia. Táto kampaň určite nebola ich poslednou, ktorá sa týkala ochrany našej prírody.  Tento celosvetový problém sa budú snažiť dostávať aj naďalej do pozornosti ľudí, aby si aj Slováci uvedomili, že prírodu si treba chrániť.

Zdroj: ZľavaDňa
Koncept zodpovedného cestovania, ktoré bude minimalizovať dopady cestovného ruchu na životné prostredie, vzdelávať ľudí v ekologickej šetrnosti pri cestovaní, o šetrnom používaní vody a zodpovednom správaní voči prírode má ZľavaDňa ambíciu rozvíjať aj nasledujúce roky.
Zdroj: ZľavaDňa

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.