Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
19.08.2019, 16:06

ESET bude oficiálnym partnerom futbalového klubu Borussia Dortmund

Od aktuálnej sezóny sa ESET dohodol s osemnásobným nemeckým majstrom na trojročnej spolupráci.

ESET bude oficiálnym partnerom futbalového klubu Borussia Dortmund
Zdroj: ESET

Spoločnosť ESET sa stala novou posilou popredného nemeckého futbalového klubu Borussia Dortmund. Od aktuálnej sezóny sa ESET dohodol s osemnásobným nemeckým majstrom na trojročnej spolupráci, ktorá sa zameriava najmä na podporu fanúšikov počas zápasov svojho obľúbeného klubu. Partnerstvo bolo predstavené túto sobotu počas otváracieho domáceho zápasu „žltočiernych“ pred vypredaným štadiónom proti FC Augsburg.

Krátko pred začiatkom zápasu, Hans-Joachim Watzke, CEO Borussie Dortmund, a Carsten Cramer, výkonný riaditeľ Borussie Dortmund odovzdali sponzorské tričká spolumajiteľovi spoločnosti ESET, Antonovi Zajacovi a Holgerovi Suhlovi, Country Managerovi spoločnosti ESET v Nemecku. Súčasťou otváracieho zápasu boli aj bezplatné rikše ESET z hlavnej vlakovej stanice v Dortmunde na domovský stánok Borussie Dortmund, ktoré využilo pri transporte viac ako 1 500 fanúšikov.

„Borrusia Dortmund je jeden z najpopulárnejších európskych futbalových klubov. Podobne ako ESET aj BVB pristupuje k svojim fanúšikom s vášňou. Ide teda o ideálne spojenie s nadšenými fanúšikmi, ktorí si chcú užívať skvelý futbal na ihrisku, ale aj pri bezpečnom sledovaní zápasov online,“ vysvetľuje Richard Marko, CEO spoločnosti ESET.

„Spoločnosť ESET stojí za hodnotami, ktoré BVB stelesňuje: spoľahlivosť, zanietenie, odvaha a integrita. Naše stretnutia boli od začiatku charakterizované vzájomnou dôverou. Sme šťastní, že môžeme privítať ESET v našom tíme partnerov,“ dopĺňa Hans-Joachim Watzke, CEO Borussie Dortmund.

Internet významne zmenil spôsob života ľudí a futbal nie je výnimkou. Spolupráca spoločností ESET a BVB spája svet futbalu s bezpečnosťou na internete, čo je obzvlášť dôležité pre nové možnosti akými sú sledovanie zápasov či získavanie cenných zberateľských predmetov cez internet.

Posila v obrane
Okrem odovzdania sponzorského dresu priamo na hracej ploche vypredaného štadióna SIGNAL IDUNA PARK videlo viac ako 81-tisíc fanúšikov propagačné video k spolupráci medzi oboma spoločnosťami. Hlavnú úlohu vo videu si zahrali aj hráči Borussie Dormund Nico Schulz a Marwin Hitz.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.