Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.08.2019, 09:01

V reklame na Spotify sa zaručene každý uvidí

Spot pripomína, že jazda v aute je lepšia, keď máte pustený perfektný playlist.

V reklame na Spotify sa zaručene každý uvidí
Zdroj: Ads of the World

Poznáte ten pocit, keď ste na mieste, na ktoré ste sa presúvali autom, ale ešte nedohrala vaša obľúbená skladba tak zostávate sedieť v aute. Väčšina ľudí určite áno a tak sa najväčšia služba pre streamovanie hudby rozhodla použiť tento moment v reklame.

Reklama Spotify for the Ride je ukážkou, ako zákazníčka čaká na odovzdanie objednávky pizze a nakoniec sa ani nedočká, starých rodičov, ktorí čakajú na príchod detí a vnúčeniec pred domom o niečo dlhšie a aj futbalový tím očakáva príchod svojej spoluhráčky. Kvôli dopočúvaniu obľúbenej skladby. 

Kreatíva vznikla z jednoduchého insightu, o ktorom len zriedka diskutujeme, ale všetci sa so situáciou stotožňujeme,“ povedal pre portál Adweek Alex Bodman, globálny kreatívny riaditeľ Spotify a dodal, že pri realizácii sa snažili vložiť do reklamného spotu zdravú dávku humoru. Reklama má ľudí pobaviť a pripomenúť im, že jazda v aute je lepšia, keď máte pustený perfektný soundtrack.

Nová reklama je odpoveďou na insighty a dáta, z ktorých spoločnosť zistila, že ľudia si na platfrome vytvárajú playlisty špeciálne na počúvanie počas šoférovania. Do ponuky preto zaradila niekoľko nových, medzi nimi napríklad „Your Daily Drive“ – kombinácia podcastov, spravodajských noviniek a hudby alebo „Songs to Sing in the Car“.  

Okrem video je kampaň podporovaná aj outdoorovými vizuálmi.

Zdroj: Ads of the World
Zdroj: Ads of the World
Zdroj: Ads of the World

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.