Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategie„Zámerom našej kampane je ukázať ľuďom, ako si dokážu jednoducho, bezbolestne a prehľadne šetriť svoje peniaze. Či už na sporení s konkrétnym cieľom alebo automaticky zaokrúhľovaním platieb. Zároveň v oboch prípadoch sa im úročia jedným z najvyšších úrokov na trhu. Chceme takto ukázať, že 365 je naozaj najlepšia voľba pri sporení,“ vysvetľuje Juraj Šnirc, head of 365.marketing.
„Odriekaš si, odkladáš si a potom skladuješ peniaze na bežnom úcte? Prestaň si konečne odkladať a začni sporiť,“ prihovára sa v kampani raper Branči Kováč alias Vec a odkazuje, že: „Tvoje peniaze pre teba už urobili dosť. Sprav aj ty niečo pre ne. Nastav si z každej platby v 365 zaokrúhľovanie, drobné ti pripíšeme a zhodnotíme s parádnym úrokom 3,65 % ročne.“
Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Dominika Múdra, Vladimír Lefik
Art Director: Tomáš Galajda
Copywriter: Martin Motáček
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production – Petra Géciová, Katarína Kintlerová
Animácia: tru kru
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.