Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieLidl pôsobí na slovenskom trhu pätnásť rokov. Najdôležitejšie míľniky, ktorými diskontný reťazec prešiel za toto obdobie, v rozhovore pre Stratégie definoval Branislav Brzula, marketingový riaditeľ Lidl SR: „Prišli sme na trh ako cenovo veľmi agresívny hráč a v tom čase prvý a jediný diskont s celoslovenským pokrytím, čo platí dodnes. Sme diskont a diskontom aj zostaneme. Rád používam výraz moderný diskont v zmysle, že sme k atribútu cena začali pridávať ďalšie atribúty, ktoré boli pre nás dôležité. Na to sme mali popri produktovej komunikácii nastavených viacero imidžových kampaní. Prvé tri atribúty, ktoré sme si povedali, že musíme vybudovať, boli popri výhodnej cene kvalita a čerstvosť.“
Viac o kľúčových míľnikoch v histórii Lidlu na Slovensku, ale aj o stratégii marketingu a komunikácie si prečítajte v rozhovore s Branislavom Brzulom tu.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.