Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.09.2019, 11:05

Lidl oslavuje 15 rokov na Slovensku. Pozrite si kampaň

Lidl sa za posledné roky posunul od zatracovanej značky pre nižšie sociálne vrstvy k plne akceptovateľnej značke.

Lidl oslavuje 15 rokov na Slovensku. Pozrite si kampaň
Zdroj: Lidl

Lidl pôsobí na slovenskom trhu pätnásť rokov. Najdôležitejšie míľniky, ktorými diskontný reťazec prešiel za toto obdobie, v rozhovore pre Stratégie definoval Branislav Brzula, marketingový riaditeľ Lidl SR:Prišli sme na trh ako cenovo veľmi agresívny hráč a v tom čase prvý a jediný diskont s celoslovenským pokrytím, čo platí dodnes. Sme diskont a diskontom aj zostaneme. Rád používam výraz moderný diskont v zmysle, že sme k atribútu cena začali pridávať ďalšie atribúty, ktoré boli pre nás dôležité. Na to sme mali popri produktovej komunikácii nastavených viacero imidžových kampaní. Prvé tri atribúty, ktoré sme si povedali, že musíme vybudovať, boli popri výhodnej cene kvalita a čerstvosť.“

Viac o kľúčových míľnikoch v histórii Lidlu na Slovensku, ale aj o stratégii marketingu a komunikácie si prečítajte v rozhovore s Branislavom Brzulom tu.

Aktuálna kampaň k 15. rokom na trhu je sprevádzaná aj súťažou, ako komunikuje Lidl na svojom webe, billboardoch a sociálnych sieťach, o 6 miliónov výhier.
Stratégie v súvislosti s novou kampaňou kontaktovali spoločnosť Lidl SR. O podrobnosti budeme správu aktualizovať.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.