Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieBilla pripravila na začiatok nového školského roka novú vernostnú kampaň Vitoši, ktorou chce osloviť deti a ich rodičov. Cieľom reťazca je, prostredníctvom plyšových hračiek, zvýšiť u detí obľúbenosť lokálneho ovocia a zeleniny.
„Osveta zdravého životného štýlu od ranného veku je veľmi dôležitá a my v Bille veríme, že tak ako si deti obľúbia plyšové hračky, zaradia ovocie a zeleninu do svojho jedálnička aj tie deti, ktoré to doteraz odmietali,“ hovorí marketingová riaditeľka Billa Denisa Pernicová.
V kampaňovom TV spote plyšáci tancujú a spievajú pieseň v oddelení ovocia a zeleniny a pozývajú zákazníkov do Billy. Kampaň nového vernostného programu, ktorá potrvá do 29. októbra, pripravila agentúra Mark4.
Súčasťou komunikácie Vitoši je okrem televízie aj rádio, web, sociálne siete, printy, OOH, letáky, Rádio Max na predajniach Billa a instorová komunikácia. Kampaň nadväzuje na predchádzajúcu kampaň Farmári – V čerstvosti sa vyznáme.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.