Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.09.2019, 13:14

Po slovenských mamičkách šuhajíček maľovaný. Absolut prichádza s ďalšou kampaňou

Opäť bude o predsudkoch.

Po slovenských mamičkách šuhajíček maľovaný. Absolut prichádza s ďalšou kampaňou
Zdroj: Absolut

Určite si pamätáte video Absolut, ktoré vzbudilo pozornosť takmer pred rokom. Jeho hlavnou postavou bola Natalie, mulatka zo Slovenska, ktorá oblečená do šiat pripomínajúce kroje vyzývala Slovákov: Ži a nechaj žiť. Kampaň agentúry TRIAD rozbúrila sociálne siete a rozvírila diskusie na tému o tolerantnosti Slovákov.

​Zdá sa, že kampaň bude mať pokračovanie.

Na Facebook stránke slovenskej Absolut-ky sa objavilo video, ktoré tízuje novú kampaň. Vo videu vidíme dvoch chlapíkov, ktorí prichádzajú na rovnakú párty ako minulý rok Natalie. Dajú sa zmeniť predsudky?, čítame text v úvode videa. Atmosféru pokračovania kampane, pravdepodobne v rovnakom štýle ako minulý rok, navodzuje aj status: Skadiaľže si, šuhajíček, maľovaný? Podľa informácií Stratégií hlavnou postavou má tentoraz byť bývalý extrémista Michal. Kampaň má začať už budúci týždeň.

Aj v tomto roku sa pod kampaň podpísala agentúra TRIAD, ktorá mimochodom za reklamu s Natalie získala najdôležitejšie ocenenie na súťaži Zlatý klinec o najkreatívnejšiu reklamu - Grand Prix.

Prečítajte si rozhovor s jej tvorcom:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.