„Zostať v spojení a zdieľať zážitky, na to treba doma poriadny internet. Chápeme, preto sme rozšírili pokrytie pevného internetu pre najviac slovenských domácností,“ hovorí Orange v novej kampani.

Kampaň je nasadená v televízii, online, využíva out of home médiá  a tiež BTL nástroje.

„Kampaň hovorí o tom, že sme rozšírili naše pokrytie pevným internetom pre väčšinu slovenských domácností. Využili sme princíp „follow me”, v rámci ktorého naša hlavná hrdinka prejde celé Slovensko a počas svojich potuliek postretáva rôznych známych. Vďaka pevnému internetu od Orangeu môže byť v kontakte so všetkými, ktorých stretla aj po návrate domov, a môže s nimi zdieľať všetky zážitky,“ približuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko.

Vizitka kampane:
Názov: Orange Pokrytie pevným internetom
Klient: Orange Slovensko, a.s./ Katarína Špirková, Jana Danihelová
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett 
Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka
Art director: Karol Krištofovič, Ivana Danišková
Copywriter: Tomáš Kučírek, Simona Luteránová
Account: Lucia Grancová, Eva Pevná, Mirka Tribulová
Mediálna agentúra: Unimedia
Termín nasadenia: 7.9.2019
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Leopard production
Réžia: Max Turek
Názov pesničky použitej v spote: Orange LOVE 2019