Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.09.2019, 11:36

4ka majetkovo vstupuje do siete predajní Digitall

Spoločnosť SWAN Mobile získala 50-percentný podiel vo spišskonovoveskej firme, ktorá prevádzkuje na Slovensku 45 predajní s ročným obratom 4,5 milióna eur.

4ka majetkovo vstupuje do siete predajní Digitall
Zdroj: 4ka

S cieľom vybudovať sieť moderných predajných miest, ktoré okrem mobilných telefónov, príslušenstva a smart zariadení dokážu obslúžiť aj zákazníkov mobilného operátora 4ka, vstúpila majetkovo spoločnosť SWAN Mobile do prevádzkovateľa siete Digitall, spoločnosti J&M Group. Spoločnosť SWAN Mobile získala 50-percentný podiel vo spišskonovoveskej firme, ktorá prevádzkuje po celom Slovensku 45 predajní s ročným obratom 4,5 milióna eur.

„Ide o vyvrcholenie dvojročnej spolupráce, počas ktorej sa Digitall ukázal ako efektívny predajca našich služieb. Obe spoločnosti veľmi citlivo vnímame vývoj na trhu a trendy v mobilnej komunikácii, dátovaní i nástupe smart zariadení. Naše spojenie bude znamenať jednak nový koncept predajnej siete Digitall, ale aj otvorenie prvých značkových predajní 4ka, kde zákazníci dostanú vysokokvalifikovanú podporu,“ uviedol generálny riaditeľ a predseda predstavenstva SWAN Mobile Juraj Ondriš.

Digitall pôsobí na slovenskom trhu od roku 2002 a prevádzkuje sieť 45-tich predajní v štyridsiatich mestách po celom Slovensku. Už pred definitívnym uzavretím transakcie začal proces postupného rebrandingu predajní na SMART shopy. Predajne s moderným minimalistickým dizajnom sa budú stále viac orientovať popri ponuke mobilných telefónov na tzv. wearables, teda nositeľnú elektroniku s rôzne smart zariadenia. Okrem toho budú aj naďalej ponúkať mobilné telefóny, doplnkový sortiment, ale i opravy a servis týchto zariadení. Vizuálne sa v nich posilňuje aj prítomnosť značky 4ka.

„Naša vízia sa opiera o doterajšie skúsenosti a výborný tím ľudí na pozadí, ktorý je pripravený reagovať na výzvy. Budujeme firmu v rodinnom prostredí s dlhodobou stratégiou, preto za najdôležitejšiu časť firmy považujeme práve ľudí, s ktorými spolupracujeme. To sa touto transakciou nemení, práve naopak, dostávame novú energiu, ktorú chceme pretaviť do rozšírenia siete a nových SMART shopov aj vo veľkých prémiových nákupných centrách,“ hovorí konateľ siete Digitall Martin Šabľa.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.