StoryEditor

PEPCO predstavilo kampaň s Mirom Jarošom

11.09.2019, 09:22
Autor:
TSTS
Súčasťou kampane je Jarošova nová pieseň o detských idoloch.

Tohtoročná Back to school kampaň spoločnosti PEPCO vrcholí novou piesňou a videoklipom Mira Jaroša – Dospelý. Príbeh piesne odzrkadľuje obdobie, keď sa deti chcú podobať na svojich rodičov a stať sa dospelými. 

"Naša v poradí tretia spolupráca s Mirom Jarošom prináša v rámci Back to school kampane pohľad do predajní v čase, kedy prípravy do školy finišujú. Využili sme pritom talent skvelej herečky Zuzany Vačkovej, ktorá do klipu vniesla tú správnu dávku humoru a nadsázky,“ hovorí Nikoleta Bobeničová, Country Marketing Coordinator SK/CZ. 

Spoločnosť PEPCO odštartovala kampaň 7.8.2019 interaktívnou súťažou na sociálnych sieťach. Úlohou súťažiacich bolo vložiť na stenu facebookového profilu PEPCO Slovensko video. Jeho obsahom mal byť tanec na ľubovoľnú pieseň speváka Mira Jaroša a použiť akýkoľvek produkt PEPCO. Identická kampaň prebiehala aj v Čechách.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 05:54