Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.09.2019, 09:22

PEPCO predstavilo kampaň s Mirom Jarošom

Súčasťou kampane je Jarošova nová pieseň o detských idoloch.

PEPCO predstavilo kampaň s Mirom Jarošom
Zdroj: Pepco

Tohtoročná Back to school kampaň spoločnosti PEPCO vrcholí novou piesňou a videoklipom Mira Jaroša – Dospelý. Príbeh piesne odzrkadľuje obdobie, keď sa deti chcú podobať na svojich rodičov a stať sa dospelými. 

"Naša v poradí tretia spolupráca s Mirom Jarošom prináša v rámci Back to school kampane pohľad do predajní v čase, kedy prípravy do školy finišujú. Využili sme pritom talent skvelej herečky Zuzany Vačkovej, ktorá do klipu vniesla tú správnu dávku humoru a nadsázky,“ hovorí Nikoleta Bobeničová, Country Marketing Coordinator SK/CZ. 

Spoločnosť PEPCO odštartovala kampaň 7.8.2019 interaktívnou súťažou na sociálnych sieťach. Úlohou súťažiacich bolo vložiť na stenu facebookového profilu PEPCO Slovensko video. Jeho obsahom mal byť tanec na ľubovoľnú pieseň speváka Mira Jaroša a použiť akýkoľvek produkt PEPCO. Identická kampaň prebiehala aj v Čechách.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.