O značke Heinz sa v poslednom období hovorí o niečo viac. Prvotný veľký boom spôsobila informácia o tom, že Ed Sheeran bude hlavnou postavou v reklame, ktorú pre Heinz sám vymyslel.
Reklama rýchlo obletela svet a netrvalo dlho, kým sa rozhodli udržať si pozornosť fanúšikov ešte dlhšie. Značka predstavila limitovanú edíciu kečupov so zmeneným obalom. Dizajn fľaše, ktorú vytvorila agentúra David pozostáva z výberu mnohých Sheeranových tetovaní.
Heinz vyťažil zo spolupráce so známym umelcom Edom Sheeranom čo sa dalo a teraz sa rozhodol pre ďalšiu aktivitu bez Sheerana. Priniesol fľašu kečupu so síce klasickou etiketou, ale o 45 stupňov pootočenou. Je to podľa vyjadrenia tvorcov presný uhol, pod ktorým kečup najjednoduchšie dostanete z fľaše.
Kampaň Heinz Pour Perfect Bottle vytvorila kanadská agentúra Rethink.
CNN uviedlo, že keďže bola značka uvedená na trh v roku 1876, trvalo im dlho, kým predstavili návod na dokonalé servírovanie kečupu.
Fľaše s upraveným dizajnom sú zatiaľ dostupné iba v Kanade.