Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.09.2019, 09:05

Heinz ukončil 150 ročné trápenie. Prezradil dokonalý uhol na nalievanie kečupu

A prispôsobil tomu etiketu na fľaši.

Heinz ukončil 150 ročné trápenie. Prezradil dokonalý uhol na nalievanie kečupu
Zdroj: Youtube

O značke Heinz sa v poslednom období hovorí o niečo viac. Prvotný veľký boom spôsobila informácia o tom, že Ed Sheeran bude hlavnou postavou v reklame, ktorú pre Heinz sám vymyslel.

Zdroj: Adweek

​Reklama rýchlo obletela svet a netrvalo dlho, kým sa rozhodli udržať si pozornosť fanúšikov ešte dlhšie. Značka predstavila limitovanú edíciu kečupov so zmeneným obalom. Dizajn fľaše, ktorú vytvorila agentúra David pozostáva z výberu mnohých Sheeranových tetovaní.

Zdroj: Adweek

Heinz vyťažil zo spolupráce so známym umelcom Edom Sheeranom čo sa dalo a teraz sa rozhodol pre ďalšiu aktivitu bez Sheerana. Priniesol fľašu kečupu so síce klasickou etiketou, ale o 45 stupňov pootočenou. Je to podľa vyjadrenia tvorcov presný uhol, pod ktorým kečup najjednoduchšie dostanete z fľaše.

Kampaň Heinz Pour Perfect Bottle vytvorila kanadská agentúra Rethink.

CNN uviedlo, že keďže bola značka uvedená na trh v roku 1876, trvalo im dlho, kým predstavili návod na dokonalé servírovanie kečupu.  

Fľaše s upraveným dizajnom sú zatiaľ dostupné iba v Kanade.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.