Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.09.2019, 13:36

Poštová banka má vlastnú kolekciu oblečenia: Dobro sa nosí

Banka je provu inštitúciou na trhu, ktorá má vlastnú módnu značku.

Poštová banka má vlastnú kolekciu oblečenia: Dobro sa nosí
Zdroj: Poštová banka

Poštová banka spustila predaj vlastnej kolekcie oblečenia pod názvom Dobro sa nosí. Záujemcovia ju nájdu v predajni Nosene.

Zdroj: Poštová banka

​Každý Slovák ročne vyhodí 4-12 kg oblečenia, v Európskej únii je to až 6 miliónov ton šatstva. Textilný odpad sa tak stáva druhým najpočetnejším hneď po plastoch. Poštová banka si uvedomuje svoju spoločenskú zodpovednosť aj v oblasti ochrany životného prostredia. Preto vznikol nový projekt Poštovej banky Dobro sa nosí, ktorým chce priložiť ruku k dielu v otázke trvalej udržateľnosti a inšpirovať k tomu aj iných.

„Negatívny vplyv textilného priemyslu a fast fashion na našu planétu, na naše životy je všeobecne známy. Preto sme sa rozhodli vzdelávať o tom aj zamestnancov prostredníctvom blogov, prednášok a inšpirovať ich k aktivitám, ktoré povedú k zmene. Jednou z nich bola aj zbierka oblečenia, z ktorej vznikla kolekcia Poštovej banky pod názvom Dobro sa nosí,“ vysvetľuje hovorkyňa Poštovej banky Lýdia Žáčková.

Zdroj: Poštová banka

Prvým krokom k jej vzniku bolo zrušenie dress code na centrále.

„A keďže po zrušení dress code vznikla otázka, čo s už nepotrebným biznis oblečením, ktorého sme mali plné skrine, vyhlásili sme zbierku oblečenia, v ktorej sa vyzbieralo viac ako 500 ks šatstva. Nešlo o žiadnu novinku, zbierky sme organizovali aj predtým. Tejto sme však dali pridanú hodnotu,“ dodáva hovorkyňa. 

Banka si za hlavný online komunikačný kanál zvolila Instagram, a okrem toho sa o projekte Dobro sa nosí môžete dočítať aj v ďalších digitálnych a printových médiách.

Zdroj: Poštová banka

​Na komunikáciu projektu a prezentáciu efektu zrušenia dress code v online banka prvýkrát využila aj platformu Day By Me. Na Instagrame @dnes_nosim, ktorý pravidelne zverejňuje najlepšie outfity Slovákov a Sloveniek, banka postupne prezentovala aj fotky svojich zamestnancov v outfitoch, v ktorých chodia do práce po zrušení povinného dress code.

„Ukázali sme ako si užívame voľnosť v obliekaní s cieľom motivovať aj iné spoločnosti k podobného kroku, ktorý môže prispieť k trvalej udržateľnosti,“ upresňuje head of marketing Poštovej banky Silvia Wenderlová.

V týchto a ďalších DOBRÝCH aktivitách budeme pokračovať aj naďalej už pod značkou Dobro sa nosí, lebo dobro pristane každému z nás,“ uzatvára L. Žáčková.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.