Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.09.2019, 10:27

Pepsi ďakuje Slovákom. V Súboji chuti, kde sa porovnáva s Coca-Colou, zvíťazila

Kampaň v záverečnej časti ukončí televízny spot.

Pepsi ďakuje Slovákom. V Súboji chuti, kde sa porovnáva s Coca-Colou, zvíťazila
Zdroj: Youtube

Slováci mali počas tohto leta už štvrtú možnosť rozhodnúť o tom, ktorý kolový nápoj dvoch svetoznámych značiek je podľa nich chuťovo lepší. Takzvaný Súboj chuti prebehol v desiatkach miest, na festivaloch, kúpaliskách či v parkoch. Verejnosť dala opäť prednosť značke Pepsi. 

Hlavná časť Súboja chuti je teda na konci a teraz bude prebiehať záverečná časť kampane, ktorá bude viditeľná v televízii a digitálnom prostredí. Televízny spot je lokalizovaný a diváci v ňom uvidia napríklad Bratislavský hrad. Kampaň beží v druhej polovici septembra a jej hlavnou myšlienkou je poďakovať ľuďom za to, že sa zúčastnili Súboja chuti.

Víťazom opäť Pepsi

Tento rok sa porovnávacieho testu na Slovensku zúčastnilo takmer 11-tisíc ľudí. Z toho označilo Pepsi s cukrom ako chuťovo lepší nápoj 60 % ľudí. Bezkalorický variant Pepsi Max dopadol v konkurenčnom súboji navlas rovnako.

Zdroj: Pepsi

​Súboj chuti pritom spĺňal všetky podmienky férového súboja. Oba kolové nápoje boli vždy vychladené na rovnakú teplotu, exspirácia oboch vzoriek bola porovnateľná a obaja súperi proti sebe nastúpili v identických a neoznačených téglikoch.

Hoci na Slovensku prebehla testovacia výzva ešte iba štvrtýkrát, v zahraničí nejde o žiadnu novinku. História tejto kampane siaha až do roku 1975. Začínala v supermarketoch, obchodných centrách a na ďalších verejných miestach.

Vizitka kampane:

Timing: 9/2019
Mediálne nasadenie: TV, digitál, sociálne médiá, PR
Digitálna kreatíva: Etnetera Motion
Digitálne médiá: CanMedia

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.