Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.09.2019, 11:20

Orange spúšťa globálnu komunikačnú kampaň

Témou je podpora rozumného a bezpečného používania digitálnych technológií.

Orange spúšťa globálnu komunikačnú kampaň
Zdroj: Youtube

Dnešné digitálne technológie umožňujú ľuďom neobmedzené možnosti vzájomnej komunikácie, vzdelávania, zábavy, zdieľania a spájania sa s blízkymi. Pri správnom používaní poskytujú neobmedzené možnosti pre všetkých. Je však potrebné uvedomiť si, že digitalizácia so sebou prináša aj značné riziká.

Orange v týchto dňoch spúšťa globálnu kampaň, ktorá sa zaoberá rozumným a bezpečným používaním digitálnych technológií. Na Slovensku bude kampaň prezentovaná televíznym spotom.

Nová kampaň je v réžii Katie Lewkowiczovej a produkovaná Publicis Conseil.

Prvá fáza kampane sa zaoberá zodpovedným používaním smartfónu, riešením kľúčových problémov ako sú závislosť na sociálnych sieťach a internete, nevhodný obsah a problémy so sebaúctou, ktoré môžu vyplynúť z prezerania online obsahu.

Telekomunikačný operátor spolupracoval s agentúrou Publicis Conseil na komplexnej komunikačnej kampani, ktorá odštartuje minútovým spotom založeným na vzťahu otca a dcéry v podstatnom okamihu života tínedžerov.

Kreatívny koncept je postavený na ukážke pocitov a prežívania, keď ponúka svojej dcére jej prvý smartfón. Rozporuplné myšlienky okolo uvedenia dcéry do digitálneho sveta ho súčasne viedli k tomu, aby pozoroval svoje vlastné digitálne zvyky ako dospelý.

Spot sa zaoberá zodpovednosťou rodičov voči svojim deťom. Poukazuje na to, ako sa vzájomne prostredníctvom digitálneho sveta ovplyvňujú a  na dôležitosť bezpečného a rozumného používania mobilných zariadení.

Spot bude k dispozícii  v 30, 45 a 60-sekundovej verzii a následne bude nasadená reklamná kampaň vo všetkých 27 krajinách, v ktorých Orange pôsobí, vrátane Slovenska.

Miloš Lalka, riaditeľ pre komunikáciu a značku v spoločnosti Orange, hovorí: „Vieme o výhodách, ktoré prinášajú digitálne technológie, ale tiež vieme, že sa stretávame s novými problémami, ktoré s nimi súvisia. Rozhodli sme sa venovať týmto témam. Sme ľudská značka a máme spoločnú zodpovednosť s našimi zákazníkmi. Nie je našim cieľom, aby sme ľuďom hovorili, ako majú žiť svoj život alebo ako by mali používať technológie. Chceme poskytovať zmysluplné služby a zdieľať všetky informácie a nástroje, ktoré naši zákazníci potrebujú, aby boli schopní rozumne zaobchádzať s digitálnymi technológiami."

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.