StoryEditor

Ako Max Sport zvýšil svoje povedomie vďaka spolupráci s influencerom

Príťažlivá Slovenka si spoluprácu s Max Sport od začiatku užívala.

Spoločnosť Max Sport patrí medzi lídrov slovenského trhu s funkčnými potravinami. Predáva proteínové, cereálne aj raw tyčinky, cestoviny a nápoje so zvýšeným podielom bielkovín. Jednoducho dobroty určené pre mladých aktívnych ľudí. V portfóliu značky nájdete produkty rozdelené do troch sekcií: aktívna, naturálna a cereálna. Každá s unikátnymi vlastnosťami a výrobkami.

Pri predaji rýchloobrátkového tovaru je dôležité byť v kontakte so zákazníkmi v pravidelných intervaloch. Treba si ich vychovávať a tvoriť pre nich zaujímavý obsah. Navyše ľudia často nevedia o všetkých výhodách funkčnej potravy. Najväčšou výzvou Max Sport preto bolo odprezentovanie zdravých doplnkov výživy cieľovej skupine vhodnou formou.

Na predstavenie novej príchute a obalu jednej z proteínových tyčiniek sa spoločnosť rozhodla využiť takmer všetky možnosti mediálneho mixu. Jej súčasťou boli sociálne siete, bilbordy aj tlač. Novinkou v tomto prípade bolo oslovenie influencerky Lucie Javorčekovej, ktorú na Instagrame sleduje viac ako 1,2 milióna ľudí. Po obsahovej stránke celú produkciu a komunikáciu zastrešovala komunikačná agentúra Neopublic.

Video s podtónom „Viditeľne iná“ získalo 35-tisíc videní.

Ciele kampane

Hlavným cieľom značky bolo predstavenie vlastností proteínových tyčiniek Max Sport širokej verejnosti. Devízou oproti konkurencii je nielen výborná chuť, ale aj kvalitné suroviny. Tie poskytujú nutričné hodnoty potrebné pre každého aktívneho spotrebiteľa. Sekundárnou úlohou bolo vyzdvihnúť nový obal proteínovej tyčinky s inovovaným zložením.

Max Sport chcel osloviť najmä mladých aktívnych ľudí so záujmom o zdravý životný štýl. Indikátorom úspechu bolo pre spoločnosť získanie nových unikátnych návštevníkov webových stránok, čas strávený na stránkach po prekliku a počet pozretí videa.

Distribúcia 

Skvelý obsah potrebuje skvelú distribúciu. V Max Sport sa preto rozhodli šíriť vytvorené články prostredníctvom odporúčacích boxov Strossle. Vďaka nej sa značka objavila v 100+ veľkých a prestížnych slovenských médií. Reklama bola pritom zobrazená na konci článkov, v momente, keď boli čitatelia pripravení konzumovať nový obsah. Takáto kombinácia nakoniec zožala veľmi dobré výsledky.

Max Sport

Max Sport sa cez Strossle dostal do viac než 100 slovenských médií.

Výsledky

Konečné čísla prekonali očakávania aj nás samotných. Spoločnosť Max Sport mala najlepšiu preklikovosť spomedzi všetkých v tom čase spustených kampaní, najlepšia kreatíva dosiahla priemerné CTR (click-through rate) 4,16 percent. Celkovo Strossle na stránku priviedol 10 000 ľudí, ktorí si stránku zobrazili 12 000-krát. Priemerná návšteva trvala 2 minúty 27 sekúnd, spolu teda návštevníci na webe strávili viac než 17 dní. Video s Luciou získalo počas prebiehajúcej kampane 35 000 videní a počet unikátnych návštevníkov stránky Max Sport vzrástol o 800 percent.

Titulný obrázok s influencerkou a produktom klienta dosiahol CTR až 4,16 %. Zdroj

„So Strossle môžeme elegantne kombinovať influencer marketing a natívnu reklamu. Vďaka využitiu sily oboch formátov sa nám podarilo zaznamenať výrazný rast značky. Taktiež návratnosť investícií bola na vysokej úrovni.“  Dana Harvanková, marketingová manažérka  pre Max Sport.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 14:46