Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.09.2019, 17:01

Case study: Nicolaus Vodka v kampani ukázala, že „Toto leto je festival o tebe”

V letnej kampani z dielne agentúry HEADS sa spojila Nicolaus Vodka, kapela Nerieš a jej fanúšikovia.

Case study: Nicolaus Vodka v kampani ukázala, že „Toto leto je festival o tebe”
Zdroj: Nicolaus

Cieľom kampane bolo ukázať našim fanúšikom, že sme značka, s ktorou sa vedia zabaviť na mnohých festivaloch a prináša im neočakávané zážitky, ” opisuje zámer Martin Michelík, brand manažér Nicolaus Vodky.

Už tradične, aj toto leto, priniesla Nicolauska limitovanú edíciu. Tentokrát s názvom FESTIVAL edition. Dizajn letnej limitky, rovnako ako kampaň, mala pod palcom agentúra HEADS. Spolu s kapelou Nerieš vznikla zaujímavá kooperácia, vďaka ktorej mal možnosť každý, zapojiť sa priamo do tvorby nového songu.

Zdroj: Nicolaus

Na začiatku kampane chalani z Nerieš vyzývali cez instastories Nicolausky fanúšikov, aby rozhodli o smerovaní celej skladby. Tí, prostredníctvom hlasovania vyberali beat skladby, zvolili si, že chcú skladbu bez featuringu, hlasovali za názov songu a lokality na natáčanie klipu. Každý jeden fanúšik mal v rukách moc rozhodnúť.

Spomedzi 5000 hlasujúcich boli vybraní traja výhercovia. Tí na vlastnej koži zažili festivalovú sezónu úplne inak. Prvou časťou ich výhry bola účasť na natáčaní nového klipu. Točil sa na streche Novej Cvernovky, kde pod nočným nebom vznikla obývačka a pravá letná žúrka. 

Zdroj: Nicolaus

Nicolauska svojich výhercov zobrala aj na festival. Tam ich nenechala tlačiť sa v dave, ale dopriala im zažiť ho úplne inak. S Nerieš sa ocitli v backstage, kde sa bežný fanúšik len tak nedostane. Nicolaus Vodka tak potvrdila svoje odvážne tvrdenie, že „Toto leto je festival o tebe”.

Kampaň prebiehala na dvoch platformách - na Facebooku a Instagrame. Zatiaľ čo na Instagrame to žilo hlasovaním o budúcnosti songu a príspevkami zo zákulisia, na Facebooku prebiehali súťaže o lístky na rôzne festivaly, ako napríklad Topfest, Hip Hop žije, Uprising, Lodenica a iné.

Sme moderná značka, ktorá prináša na trh pútavé dizajny, aby ukázala spotrebiteľom, že Nicolauska vie byť hravá, fresh, a pritom jej chuť ostáva stále vyladená,” dodáva Martin Michelík. Jeho slová potvrdzuje fakt, že nová limitovaná edícia Nicolaus Vodky - FESTIVAL edition sa vypredala skôr, ako bolo v pláne, teda ešte pred nasadením samotného songu s názvom Život.

VIZITKA KAMPANE:

Agentúra: HEADS
Creative director: Marko Kolar
Art director: Peter Bruško
Idea maker / Copywriter: Zuzana Sabolová, Paulína Ondrušová Matúšková
Account manager: Michaela Šimonová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.