Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.09.2019, 16:00

MALL.SK vie, ako tohtoročné Vianoce prežiť v pokoji

Najdôležitejšie je začať včas, radí e-shop v prvej fáze svojej vianočnej kampane.

MALL.SK vie, ako tohtoročné Vianoce prežiť v pokoji
Zdroj: Youtube

Pre Slovákov Vianoce symbolizujú najmä čas strávený s rodinou, pokoj, oddych a rozdávanie darčekov. Realita pred sviatkami však býva často veľmi odlišná - ľudia sú uponáhľaní a vadí im všadeprítomný stres. Preto MALL.SK štartuje prvú fázu svojej kampane s názvom „S nami Vianoce v pokoji prežijete" už teraz. Chce ľuďom ukázať, že čím skôr začnú s prípravami, tým väčšiu šancu majú prežiť Vianoce v pokoji.

Hlavná hrdinka kampane je kaprica Ľubica z Karybníka. Tá sa samozrejme, ako každý kapor bojí, že Vianoce neprežije. Preto v prvej fáze kampane začína premýšľať, ako ľudí zmiasť a presvedčiť ich, že sa žiadne Vianoce neblížia. Že je to celé iba kampaň. V ďalších fázach je vylovená a končí vo vani, kde už doslova bojuje o život. V poslednej, výpredajovej fáze, ktorá štartuje po Vianociach by už Ľubica byť nemala, ale ktovie...

"Väčšina Slovákov chce  počas Vianoc tráviť viac času so svojou rodinou, byť v pokoji domova a pochutnávať si na zemiakovom šaláte. Realita však často býva veľmi odlišná, najmä keď do poslednej chvíle riešia chýbajúce darčeky a stresujú sa návštevami preplnených obchodov," hovorí Olda Bajer, CEO skupiny MALL a dodáva: "Obavy našej kaprice porastú s blížiacim sa decembrom, kedy bude robiť všetko pre to, aby sviatky prežila. Rovnako ako my, ľudia. Na to, ako prežiť Vianoce v pokoji preto máme jednoduché riešenie. Stačí, ak začnete včas." Potvrdzuje to aj 50 % Slovákov, ktorí darčeky nakupujú už počas septembra a októbra, aby si vianočné obdobie mohli užiť bez stresu a v pokoji so svojimi blízkymi.

Pod kampaňou je podpísané kreatívne štúdio Yinachi. Televízne spoty natočila v produkcii R.U.R. Postproduction režisérka Barbora Novotná. Voiceover nahovorila herečka Zuzana Šebová. V televízii budú súbežne nasadené dva spoty: brandové s dĺžkou 30 sekúnd a taktické produktové spoty so stopážou 20 sekúnd. Spoty budú vysielané na kanáloch JOJ Group. Kampaň pobeží v televízii, outdoore, na internete a sociálnych sieťach. Doplní ju komunikácia na viac ako 300 výdajných miestach a v call centre, kde sa s kapricou budú zákazníci stretávať aj formou hlasového sprievodcu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.