Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.09.2019, 15:20

Lego spustilo kampaň po 30 rokoch. Chce prestavať svet

Celosvetovú kampaň vytvorila francúzska agentúra BETC.

Lego spustilo kampaň po 30 rokoch. Chce prestavať svet
Zdroj: Lego

Skupina Lego predstavila po 30 rokoch novú kampaň. Vyzýva v nej budúcu generáciu, aby zrekonštruovala svet.

Myšlienka kampane Rebuild The World je inšpirovaná výsledkami štúdie Svetového ekonomického fóra, podľa ktorého bude kreativita jedna z troch zručností, ktoré budú zamestnávatelia vyžadovať v roku 2020.

Tvorba reklamnej kampane má pomôcť rozvíjať tvorivé zručnosti mládeže. Lego im dalo príležitosť na prestavanie ikonických pamiatok vo Veľkej Británii. Kreatívne nápady môžu deti zdieľať aj v aplikácii Lego Life.

Zdroj: Lego

Z hľadiska publika je kampaň navrhnutá tak, aby bola zmysluplná a zábavná pre rodičov aj deti.

Súčasťou globálnej kampane je reklamný spot ako mix reálneho sveta a sveta z lega. Vystupujú v ňom postavy, ktoré existujú aj ako lego hračky.

Zdroj: Lego

Kampaň je nasadená v 14 krajinách a ako sa vyjadrila Julia Goldin, globálna CMO, nová kampaň od spoločnosti Lego je pozvánkou na predstavenie hravejšieho a optimistickejšieho sveta. „Je to pozvánka vidieť svet očami detí. Potreba tvorivosti nebola nikdy väčšia, bez ohľadu na to, aké je niečo dobré, deti si môžu vždy predstaviť lepšiu verziu,“ dodáva Goldin.

Zdroj: Lego

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.