Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.09.2019, 08:00

Matúš Kováč: Chcel by som pracovať pre klienta s bohatou históriou

Predstavujeme Talenty z brandže.

Matúš Kováč: Chcel by som pracovať pre klienta s bohatou históriou
Zdroj: archív

V rubrike odľahčených otázok pokračujeme aj tento piatok. Odpovedá Matúš Kováč, Senior Graphic Designer z agentúry daren&curtis.

Matúš sa vizuálnemu designu venuje približne od dvadsiatich rokov. Aktuálne pracuje v daren&curtis na pozícii Senior Graphic Designer, kde primárne rieši web a motion-design. Pracuje pre klientov LIDL, DM bio a Mobilonline. Predtým, ako začal pôsobiť v agentúre daren&curtis, pracoval štyri roky ako freelancer na projektoch a klientoch ako napríklad ČSOB, East-e, EDO-KIN, The Legits Blast Festival, alebo na dokumentárno-náučnom seriáli HiSTORY vysielaný RTVS.

Na čom aktuálne pracujete?
Aktuálne pracujem na projektoch, o ktorých bohužiaľ nemôžem hovoriť.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?
Nemám úplne vysnívaného klienta na domácom trhu, respektíve to budú asi všetci, ktorí si nechajú poradiť a sú otvorení rôznym možnostiam. Raz by som však chcel pracovať pre nejakého pivného klienta, napríklad Pilsner Urquell, ktorý má za sebou bohatú históriu, alebo by to bolo stredisko Jasná. Ideálne pre mňa je, ak mám k tomu produktu/službe už vopred vybudovaný vzťah.

Na marketingu akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostali možnosť ľubovoľne si vybrať?
Určite je tých značiek viac, no spomeniem aspoň niektoré:  Ikea, Adidas, Google, Tesla a Red Bull.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?
Áno aktuálne je to moja dlhšia brada a čoraz viac ľudí prekvapuje, ako s ňou zvládam dennodenný boj s jedlom. J

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?
Telepatia, aby som vedel čítať myšlienky klientom, alebo astrofyzik hodný NASA.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?
Zodpovedný, empatický a bradatý.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?
Bol to môj prelomový rok v osobnom, ale aj kariérnom živote. Som veľmi rád, že som v roku 2018 nastúpil do agentúry daren&curtis, kde som už riešil kampaň Rýchlokurz bez varenia pre DM bio, rôzne dizajnové funkčné weby alebo cool animáciu pre Mobilonline. Hlavne som však stretol skvelý kolektív plný šikovných a milých ľudí. Taktiež sa mi podarilo si splniť sen a to je potetovať sa.

Na čo ste pyšný?
Som pyšný na to, že viem počas celého roka produkovať pekné funkčné weby a animácie aj napriek rôznym náladám a okolnostiam. Taktiež som pyšný aj na to, že som sa viac začal venovať logám a identitám za čo môže najmä náš kreatívny riaditeľ Michal Salva, ktorý ma vždy navedie tým správnym smerom.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?
Určite, že treba dávať všetko na papier a nebyť naivný. Na druhú stranu by som si asi povedal, že všetko čo príde má svoj dôvod, aby som sa stal lepším človekom a aj dizajnérom.

Máte obľúbený motivačný citát?
„Tak ako všetky formy dizajnu, aj vizuálny dizajn je o riešení problémov, nie o osobných preferenciách alebo nepodložených domnienkach“ –  Bob Baxley

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.