Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.09.2019, 14:07

Do Česka zavíta autor bestselleru Eat Your Greens

Wiemer Snijders bude hovoriť o tom, ako sa môžeme obrániť pred nezmyslami v súčasnom marketingu.

Do Česka zavíta autor bestselleru Eat Your Greens
Zdroj: archív

Po minuloročnej úspešnej návšteve marketingového odborníka Marka Ritsona pozvali do Prahy televízni vysielatelia AKTV a slovenská ANRTS opäť významného odborníka z oblasti marketingu. Je ním autor bestselleru Eat Your Greens Wiemer Snijders.

Bude hovoriť o hlavných záveroch svojej knihy, v ktorej zhrnul príspevky 35 najvýznamnejších marketingových a komunikačných expertov. Medzi nimi je napríklad aj minuloročný hosť konferencie Mark Ritson.

"Marketingový priemysel sa čím ďalej, tým častejšie spolieha na krátkodobé merania, pretože to poskytuje okamžitý výsledok. Zdá sa, že nás tiež fascinujú metriky a taktiky, ktoré majú s naším skutočným správaním pri nákupe pramálo spoločného. Inými slovami, sme mimo realitu," hovorí na margo svojej témy Wiemer Snijders.

A v tomto spočíva aj cieľ jeho prezentácie. O obrane pred niektorými z týchto nezmyslov a "humbuku" v našom priemysle, ale tiež v poskytnutí pohľadu na to, ako si marketing môže pomôcť sám, inšpirovaný pokrokom v tomto odbore v rámci spoločného nadviazania kontaktu s realitou.

Na konferencii, ktorá sa bude zaoberať aj televíziou v post-lineárnej dobe, v ktorej už nikdy nebude len televíznou obrazovkou v obývačke, vystúpia aj ďalší hostia.

Trendy a skúsenosti z oblasti cross-mediálneho a cross-platformového merania predstaví Matt O´Grady zo spoločnosti Nielsen. Jeho kolegyňa Tereza Šimečková predostrie doterajší vývoj a plány, ktoré budú v tejto oblasti aktuálne v nasledujúcom období.

Bernd Riefler z analytickej spoločnosti Veed Analytics priblíži trendy spoločných televíznych VOD platforiem, ktoré v nedávnej dobe vznikli v Európe.

Záver konferencie bude patriť Justinu Lebbonovi, ktorý stojí za významnými obrovskými konferenciami v oblasti reklamy a marketingu v Kanade, USA i Európe.  Jeho globálny nadhľad pomôže pochopiť vývoj reklamného trhu v súvislostiach a priblíži témy, ktoré rezonujú vo svetovom reklamnom i televíznom priemysle.

Organizátormi konferencie sú aj v tomto roku televízni vysielatelia združení v českej Asociácii komerčných televízií (AKTV), ako aj slovenskej Asociácii nezávislých rozhlasových a televíznych  staníc (ANRTS).

Viac sa o tomto evente dozviete tu, kde sa v prípade záujmu môžete prihlásiť. Termín konferencie je 9. október, miestom podujatia je Praha.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.