StoryEditor

Slovenský Lidl spustil e-shop a predstavil digitálny vernostný program

02.10.2019, 11:20
Autor:
pzpz
Cieľom inovácií je byť bližšie k zákazníkovi.

Prevádzkovateľ obchodného reťazca Lidl spustil dnes na Slovensku internetový obchod. Nemecký reťazec ponúkne zákazníkom aj týždňové akcie, ktorými je obchod známy. 

Čerstvé potraviny v ponuke nebudú, e-shop ponúkne iba spotrebný tovar. Ponuka v Lidl-shop.sk je tematicky rozdelená do šiestich sekcií – móda, dielňa a záhrada, šport a voľný čas, bývanie, domácnosť a detský svet.

„Kamenné predajne Lidla sa nachádzajú v 29 krajinách, online predaj spotrebného tovaru bol doteraz realitou v šiestich. Sme veľmi radi, že Slovenskou je v poradí siedmou Lidl krajinou s e-shopom. Dlhodobo sme dostávali otázky, kedy bude náš ´non-food´ dostupný aj online a preto verím, že Lidl-shop si na Slovensku nájde svojich stálych zákazníkov,“ povedal Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.   

Lidl

​Výhodou je možnosť predobjednania. V sekcii Predpredaj nájdu zákazníci tovar, ktorý bude k dispozícii od nasledujúceho týždňa. Tovar si môžu objednať, ale doručený im bude až po spustení predaja v kamenných predajniach.

Na webe bude navyše dostupný aj exkluzívny sortiment, ktorý sa do klasického predaja nedostane. Ponuka sa bude postupne rozširovať a dopĺňať. Okrem pravidelnej týždňovej akčnej ponuky bude Lidl-shop.sk obsahovať aj stály sortiment, bestsellery či výrobky z predchádzajúceho týždňa. 

Dopravu budú pre Lidl zabezpečovať Slovenská pošta a spoločnosť Geis. Pri oboch prepravcoch je poplatok za doručenie tovaru stanovený na 3,90 €, pri hodnote objednávky nad 50 € však bude doprava bezplatná. Zákazník môže svoju objednávku zaplatiť dvoma spôsobmi – platobnou kartou online alebo na dobierku.

Rovnako ako pri tovare kúpenom v kamenných predajniach garantuje Lidl aj v e-shope zákazníkom možnosť vrátiť nepoužitý tovar do 30 dní od jeho zakúpenia.

Slovensko je v poradí siedmou krajinou, v ktorej Lidl ponúka spotrebný tovar online. Lidl prevádzkuje e-shop aj v Belgicku, Česku, Holandsku, Nemecku, Poľsku a Španielsku.

Vernostný program

Lidl predstavil aj digitálny vernostný program s názvom Lidl Plus. Zákazníkom ponúkne výhodné ponuky, akcie či kupóny. Medzi základné funkcionality patrí aj prístup k online letákom, vyhľadávaniu predajní, či možnosť zvoliť si prístup k digitálnym bonom. 

Vernostný program najprv otestujú zamestnanci a začiatkom roka bude spustený pre všetkých zákazníkov. 

Na Slovensku momentálne internetový obchod prevádzkujú reťazce Tesco a Delia.

Český e-shop Lidlu bol spustený v septembri v roku 2017. 

01 - Modified: 2019-06-25 11:05:07 - Feat.: 0 - Title: Lidl výrazne obmedzuje objem plastov vo svojich predajniach 02 - Modified: 2019-06-27 11:09:47 - Feat.: 0 - Title: Lidl dnes otvoril svoj prvý outlet na Slovensku 03 - Modified: 2019-09-04 10:56:07 - Feat.: 0 - Title: Lidl oslavuje 15 rokov na Slovensku. Pozrite si kampaň 04 - Modified: 2019-09-27 08:30:12 - Feat.: 0 - Title: Lidl uviedol lyžiarsku kolekciu, ktorej ambasádorkou je Veronika Velez-Zuzulová
01 - Modified: 2022-04-08 15:50:29 - Feat.: - Title: Veľká zmena v slovenskom Lidli. Novým šéfom spoločnosti sa stane skúsený Poliak 02 - Modified: 2022-04-04 08:59:51 - Feat.: - Title: Slovenský remake hitu Macarena končí. Lidl však s tanečnými hitmi pokračuje 03 - Modified: 2021-12-22 05:41:18 - Feat.: - Title: Lidl od januára zvyšuje platy svojim zamestnancom 04 - Modified: 2021-12-01 03:40:33 - Feat.: - Title: Spolu sme dokázali úžasné veci. Hovorí Lidl vo vianočnej kampani 05 - Modified: 2021-11-08 13:54:54 - Feat.: - Title: Lidl navozil do bratislavskej a trenčianskej fontány odpad
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 21:02