Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.10.2019, 10:52

Reklama na múzeum alebo televízor? Samsung predstavil novinku

V reklamnom spote sú ľudia prekvapení z miznúcich obrazov.

Reklama na múzeum alebo televízor? Samsung predstavil novinku
Zdroj: Samsung

Spoločnosť Samsung Electronics informovala o nadviazaní partnerstva so štátnym múzeom Ermitáž v Petrohrade, ktoré na lifestylových televízoroch The Frame sprístupní prostredníctvom virtuálneho obchodu Samsung Obchod s umením (Art Store) digitálne verzie umeleckých diel zo svojich zbierok.

Štátne múzeum Ermitáž sa tak stane prvým ruským múzeom, ktoré prispeje svojimi exponátmi do zbierky umeleckých diel dostupných prostredníctvom Obchodu s umením vlastníkom televízorov The Frame po celom svete.

Spoločnosť na predstavenie novinky uviedla reklamný spot, v ktorom si ľudia pri jednotlivých expozíciách v múzeu všimnú, že dielo zmizlo, alebo prebralo podobu steny, na ktorej je rám umiestnený.

Zdroj: Samsung

Televízor Samsung The Frame je k dispozícii už aj na slovenskom trhu.

Zdroj: Samsung

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.