StoryEditor

Reklama o svete, v ktorom majú menštruáciu muži

07.10.2019, 11:42
Autor:
pzpz
Značka Thinx nasleduje trend búrania tabu o ženských dňoch.

Americká spoločnosť Thinx vyrábajúca dámske hygienické produkty prvýkrát investovala do televíznej reklamy. Cieľom je promo dámskej bielizne odolnej voči menštruačnému obdobiu.

Reklamný spot z dielne BBDO New York prekvapivo nezobrazuje ženy, ale mužov, ktorí majú menštruáciu. Ukazuje ich v situáciách, v ktorých sa bežne ocitá každá žena.

Youtube

​"Naším cieľom bola autentickosť a empatia," uviedol vo vyhlásení Crystal Rix, vedúci stratégie BBDO New York. „Pokúšame sa o vybudovanie porozumenia.“

Spot MENstruation zdôrazňuje veta na konci: „Ak by sme ich mali všetci, mohlo by to byť pohodlnejšie“

Kampaň prichádza v čase, keď väčšina značiek hovorí o menštruácií otvorene. Napríklad reklama Blood Normal získala v roku 2018 Glass Lion v Cannes. Značka prvýkrát ukázala krv červenú, namiesto modrej tekutiny, ktorú používa ako ukážku menštruácie veľa značiek dodnes.

Na tohtoročnom festivale kreativity v Cannes sa veľa hovorilo o práci Viva La Vulva, ktorá oslavuje ženské pohlavné orgány tým, že im venuje absolútnu pozornosť v celom spote.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:40