Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.10.2019, 11:42

Reklama o svete, v ktorom majú menštruáciu muži

Značka Thinx nasleduje trend búrania tabu o ženských dňoch.

Reklama o svete, v ktorom majú menštruáciu muži
Zdroj: Youtube

Americká spoločnosť Thinx vyrábajúca dámske hygienické produkty prvýkrát investovala do televíznej reklamy. Cieľom je promo dámskej bielizne odolnej voči menštruačnému obdobiu.

Reklamný spot z dielne BBDO New York prekvapivo nezobrazuje ženy, ale mužov, ktorí majú menštruáciu. Ukazuje ich v situáciách, v ktorých sa bežne ocitá každá žena.

Zdroj: Youtube

​"Naším cieľom bola autentickosť a empatia," uviedol vo vyhlásení Crystal Rix, vedúci stratégie BBDO New York. „Pokúšame sa o vybudovanie porozumenia.“

Spot MENstruation zdôrazňuje veta na konci: „Ak by sme ich mali všetci, mohlo by to byť pohodlnejšie“

Kampaň prichádza v čase, keď väčšina značiek hovorí o menštruácií otvorene. Napríklad reklama Blood Normal získala v roku 2018 Glass Lion v Cannes. Značka prvýkrát ukázala krv červenú, namiesto modrej tekutiny, ktorú používa ako ukážku menštruácie veľa značiek dodnes.

Na tohtoročnom festivale kreativity v Cannes sa veľa hovorilo o práci Viva La Vulva, ktorá oslavuje ženské pohlavné orgány tým, že im venuje absolútnu pozornosť v celom spote.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.