Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.10.2019, 08:34

ADMA názor: Ktoré aktivity v digitálnom marketingu robia firmy inhouse a ktoré zadávajú externe?

Takto to vidia odborníci z ADMA.

ADMA názor: Ktoré aktivity v digitálnom marketingu robia firmy inhouse a ktoré zadávajú externe?
Zdroj: archív

V printovom vydaní Stratégií sme zapojili odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorí sa vyjadrili na tému digitálnych agentúr.

Ktoré aktivity v digitálnom marketingu sa v súčasnosti firmám oplatí robiť inhouse a ktoré je potrebné zadávať externe? Opýtali sme sa agentúr združených v ADMA.

Andrej Salner z Basta digital tvrdí, že inhouse sa oplatí robiť tie činnosti, kde menej záleží na prehľade a špecializácii, ale je potrebná intenzívna komunikácia s inými oddeleniami vnútri firmy.

"Podľa môjho názoru sú to hlavne dve pozície, ktoré by firma mala budovať inhouse, a to Social media manager a Dátový analytik," hovorí Ladislav Suško z agentúry Performics

Podľa zástupcu SCR interactiveViktora Budaya je výhodou interného tímu plné zameranie na daný projekt a z toho plynúca vyššia znalosť segmentu, produktu a konkurencie.

Čo si o téme myslia ďalší ADMA experti sa dočítate tu: 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.