Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.10.2019, 08:00

Róbert Lelkes: Marketing si vyžaduje analytické myslenie

Predstavujeme Talenty z brandže.

Róbert Lelkes: Marketing si vyžaduje analytické myslenie
Zdroj: archív

Róbert Lelkes, Operations Manager z digitálnej agentúry RIESENIA.com sa v piatkovej talentovej rubrike podujal na zodpovedanie pracovných a niekoľkých nepracovných otázok.

Robo pracuje v RIESENIA.com od roku 2015 a sústreďuje sa na rast klientov v online prostredí. Automatizácia procesov, kampaní a personalizácia sú ako sám hovorí, jeho každodenné ihrisko.

Veľmi rád zdieľa svoje vedomosti na školeniach či prezentáciách. Je Google Certified Trainer pre Google Tag Manager. ​Za dosiahnuté výsledky získal 2x Digital Pie v kategórii Performance a vďaka inováciam sa 2x stal Google Premier Partner Finalist.

Zdroj: archív

Na čom aktuálne pracujete?

Na raste klientov a hľadaní ich potenciálu. Prichádzajú nové medzinárodné projekty a s nimi nové výzvy, čo je skvelé.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť? A prečo?

Vždy ma najviac zaujíma značka, ktorá je “hladná”, chce inovovať a nebojí sa skúšať nové veci. Väčšinou to platí najmä pre nové značky, čiže ich treba len nájsť. Byť súčasťou tohto rastu a vidieť priamo výsledky je super pocit.

Na kreatíve  akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostali možnosť ľubovoľne si vybrať?

Ako fanúšik by som chcel robiť marketing pre Marvel. To by bola jednoznačne sranda, ale aj veľká zodpovednosť. Pri takej veľkosti sa otvorí viac možností, čiže by to bolo učenie sa každý deň.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Počet spoločenských hier, ktoré vlastním.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Improvizácia. Nielen na pódiu, ale aj v bežnom živote, veľmi užitočná schopnosť.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Cieľavedomý, analytický, proaktívny.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Pár ocenení za dosiahnuté výsledky pre klientov, ktoré jednoznačne potešili. Tie priniesli možnosť spoznať viac inovatívnych ľudí, ktorí sú pre mňa inšpiráciou. A práve to mi pomohlo zmeniť pohľad na niektoré veci a nájsť k nim riešenia.

Na čo ste pyšný?

Možnosť odovzdávať vedomosti a vidieť, že sa ľudia posúvajú ďalej. Od skorého začiatku v Riešeniach som školil a prezentoval. Počuť od ľudí, ako využili tie vedomosti, a kam sa posunuli, je naozaj skvelé a veľmi sa z toho teším.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Zisti čím skôr, akou cestou chceš ísť. Marketing, aj ten kreatívny, si vyžaduje analytické myslenie, a to veľmi pomôže do budúcna. Ideálne je nájsť si mentora a vedieť, kam sa chceš dostať.

Čo bude podľa vás najbližšia veľká vec pre výkonnostný marketing?

Momentálne je to Machine Learning, ktorý sa už denne používa. Čo to ale bude znamenať pre výkonnostný marketing je to, že špecialisti sa budú môcť viac sústreďovať na rast klienta a strategicky plánovať, a menej “vyklikávať”.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.