Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.10.2019, 09:31

Je tu druhý ročník súťaže Young Marketer. Výherca pocestuje budúci rok do Cannes

Prihlásiť sa môžete už teraz.

Je tu druhý ročník súťaže Young Marketer. Výherca pocestuje budúci rok do Cannes
Zdroj: Martin Schopinski

Súťaž  Young Marketer je určená všetkým nadšeným marketérom do 30 rokov. Súťažnou úlohou je vytvoriť stratégiu podľa zadania, víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2020. Vyhlasovateľom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska a partnerom a tvorcom zadania je Slovenská sporiteľňa.

Zúčastniť sa môže každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany vo veku 30 a menej rokov. Stačí, ak záujemca vypracuje marketingovú a komunikačnú stratégiu pre oblasť sociálneho bankovníctva Slovenskej sporiteľne  - propagovanie Akadémie sociálnej ekonomiky. Hlavnou cenou je už spomínaná účasť na študijnom pobyte Young Marketers Academy v rámci prestížneho festivalu Cannes Lions 2020, vrátane letenky a ubytovania. Uzávierka vypracovania zadania je 10. novembra 2019. Víťaza spoznáme 22. novembra 2019 na vyhlasovaní výsledkov EFFIE 2019. Viac o súťaži sa dozviete na www.effie.sk/young-marketer

Ktoré termíny by ste si mali zapamätať:

  1. októbra 2019 Zverejnenie zadania na www.effie.sk/young-marketer
  2. novembra 2019 Uzávierka pre doručenie súťažnej práce /youngmarketer@kras.sk/
  3. novembra 2019 Zverejnenie shortlistu
  4. novembra 2019 Vyhlásenie výsledkov súťaže (Mlynica/Bratislava)
  5. jún – 26. júna 2020 Študijný pobyt pre víťaza Young Marketers Academy v Cannes

Na obrázku je minuloročná víťazka súťaže Romana Umrianová a Peter Holík, šéf marketingu Slovenskej sporiteľne.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.