Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.10.2019, 22:27 Aktualizované dňa 17.10.2019 o 17:17

Kampaň Absolut-ky žne úspechy v zahraničí. Bodovala na európskej súťaži efektivity EuroEffie

Ocenenie získala v kategórii Pozitívna zmena.

Kampaň Absolut-ky žne úspechy v zahraničí. Bodovala na európskej súťaži efektivity EuroEffie
Zdroj: TRIAD

Na európskej súťaži EuroEffie bodovala kampaň agentúry TRIAD pre klienta Absolut - Slovensko žije všetkými farbami. Agentúra si na Slovensko odnáša striebro v kategórii Positive change - Brands For Good. Pre agentúru je toto už tretia EuroEffie, dve získala za práce 17. november pre klienta O2.

Agentúra sa pochválila úspechom na svojej Facebookovej stránke. "Slovenskooooo žije! A žije všetkými farbami v Európe! Práve sme s Absolutkou získali STRIEBRO na prestížnej súťaži efektivity EFFIE EUROPE," uviedla agentúra na svojej Facebook stránke. Cenu odovzdával Harjot Singh - Global Chief Strategy Officer McCann, jedna z najvýraznejších osobností v reklamnej stratégii na svete. Na obrázku tešiaci sa zľava: Ján Papač, Juraj Chovanec a Martin Woska  v špeciálnom slovenskom outfite.

Pripomeňme si, že ide o kampaň, kde hlavnou postavou je mulatka Natalie, ktorá prichádza na diskotéku niekde na Orave. Ako úvodný podmaz zneje pieseň Slovenské mamičky. Absolut vyzýva Slovákov, aby sa "vykašlali" na predsudky a išli žiť. A zároveň podporuje toleranciu a ľudskosť.

Absolut uviedla kampaň minulý rok na jeseň, okamžite vzbudila silné kontroverzné reakcie. Na domácej súťaži kreativity Zlatý klinec získala niekoľko ocenení, vrátane prestížnej Grand Prix. Prečítajte si rozhovor s jej tvorcom Vladom Kurekom.

​V súčasnosti má kampaň pokračovanie, hlavným hrdinom je bývalý extrémista. Značka vyzýva Slovákov aby sa prihlásili k rôznorodosti a tolerancii. "Veď aj my, Slováci, máme pestrých predkov.
Je jedno, ako vyzeráme alebo odkiaľ sme. Rôznorodosť nám pristane. Ruku hore za toleranciu, Slováci!"

Úspech na Euro Effie sa podaril aj agentúre Zaraguza s prácou Tajomstvo pravého kávičkára, ktorá sa stala finalistom v kategórii Best of the Best Europe. Novinkou sa agentúra pochválila na svojej facebookovej stránke. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.