Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.10.2019, 08:29

J&T Banka prichádza s konceptom spod hladiny oceánu

Za kreatívnou ideou a stratégiou stojí reklamná agentúra MW Promotion.

J&T Banka prichádza s konceptom spod hladiny oceánu
Zdroj: J&T Banka

Kampaňový produkt dlhopis JTEF IX 5,20/2026 je už tradične prezentovaný kreatívnou formou, ktorou banka konzistentne komunikuje od roku 2016 v spolupráci s agentúrou MW Promotion. Tvorcovia v ňom upriamujú pozornosť na investičný produkt prostredníctvom umeleckého diela slovenského vizuálneho umelca.

Aktuálna kampaň sa točí okolo podmorského sveta. Scenár televízneho spotu vznikol na motívy fotografií Michaely Skovranovej, austrálskej fotografky slovenského pôvodu. Jej tvorba je na pomedzí medzi dokumentárnou a umeleckou fotografiou so špecializáciou na podmorský svet. Zameriava sa okrem iného na environmentálne foto a video príbehy. Dlhodobo pracuje pre National Geographic a je vizionárom Olympusu.

Televízny spot a videá pre digitálne prostredie sa natáčali hlavne pod morom na juhu Španielsku. Režisérom spotu je Peter Ehrenberger a na tvorbe snímok pod morom sa významne podieľal aj známy český dobrodruh, skúsený potápač a filmár Steve Lichtag.

„Princíp komunikačného konceptu je programovo priamočiary a jednoduchý. Jednoznačne upriamuje pozornosť cieľovej skupiny na produkt a jeho kľúčové benefity. Bez akýchkoľvek nadbytočných dejových a obsahových príbehov či zástupných symbolov. V dnešnej dobe, keď sú spotrebitelia atakovaní desiatkami, možno stovkami ,príbehov komerčných značiekʻ, sa táto puristická cesta ukazuje ako veľmi efektívna,“ vysvetľuje Martin Marko, riaditeľ a stratég agentúry MW Promotion. 

„Súčasná kampaň pokračuje v komunikačnej línii, ktorú máme v našej privátnej banke nastavenú už niekoľko rokov. Spájame svet investícií so svetom umenia. V kampaniach dávame priestor špičkovým slovenským umelcom, pomocou ktorých komunikujeme najlepšie produkty na trhu, ktoré našim klientom ponúkame,“ hovorí riaditeľ marketingu a komunikácie J&T Banky Radovan Teuschel.

Produktová kampaň má výraznú prezenciu aj v online prostredí. Jej cieľom je zber prospektorských leadov a ich následná konverzia. 

Vizitka kampane

Agentúra: MW Promotion
Idea Maker: Beata Hudecová
Art Director: Dominika Hampelová
Copywriteri: Beata Hudecová, Lukáš Porhajaš
Account Director: Mira Čechová
Strategy Director: Martin Marko
Online: Lukáš Porhajaš
Lead Management: Patrik Serbin

Produkcia: Joj Production
Režisér: Peter Ehrenberger

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.