ADMA
StoryEditor

ADMA digital marketing academy II. otvára registráciu

16.10.2019, 13:31
Autor:
ADMAADMA
Je nadstavbou academy I. a určená jej absolventom a senior marketérom s predchádzajúcimi skúsenosťami v digitálnom marketingu.

Už koncom októbra spúšťa Asociácia digitálnych marketingových agentúr ADMA digital marketing academy II., ktorá je nadstavbou academy I. Je určená jej absolventom a senior marketérom s predchádzajúcimi skúsenosťami v digitálnom marketingu. Rozsah jednotlivým tém je prispôsobený účastníkom akadémie a šitý na mieru tomu, čo ich konkrétne zaujíma. Deadline registrácie je 27. októbra.

ADMA digital marketing academy II. sa venuje konkrétnym témam, ktoré predstaví v rámci blokov účastníkom interaktívnou a praktickou formou. Mentori z ADMA členských agentúr prispôsobia rozsah workshopov požiadavkám prihlásených účastníkov.

Akadémia II. sa zameriava na senior marketérov a účastníkov I., ktorí už majú prehľad v digitálnom marketingu a vedia, čo konkrétne ich v daných témach zaujíma. Po registrácií obdržia formulár, vďaka ktorému budeme ešte pred začiatkom akadémie vedieť, čo od akadémie očakávajú.

Akadémia pozostáva z 8 blokov. Každý workshop sa venuje jednej ucelenej téme z oblasti digitálneho marketingu. Výučba bude pozostávať vždy z jedného bloku v jeden deň, čo znamená, že účastník strávi na kurze 8 dní v priebehu 8 týždňov.

Mentori a témy workshopov:

Peter Nemčok, Webikon - WordPress

Na workshope Wordpress sa účastníci naučia, ako pracovať s týmto open source softvérom na vytvorenie webovej stránky, blogu či aplikácie. Peter ukáže, ako vo WordPress prihliadať na SEO a ako tvoriť vizuálne zaujímavé články.

Ján Andrejko, Visibility - SEO

V bloku SEO sa od Jána Andrejka z Visibility účastníci oboznámia s pokročilými technikami optimalizácie pre vyhľadávače. Ide o techniky, ktoré zvýšia návštevnosť webstránky z organických výsledkov v internetových vyhľadávačoch.

Lukáš Andel, RIESENIA.com - Webová automatizácia/UX/CROWebová

Technickejšie ladený workshop sa bude venovať problematike automatizácie webu, user experience a optimalizácii konverzného pomeru na webe. Lukáš Andel z RIESENIA.com ukáže na čo sa zamerať pri tvorbe webu, ako navrhnúť intuitívnu webstránku, na ktorú sa budú vaši zákazníci radi vracať.

01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 11:29