Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.10.2019, 08:00

Lívia Brtáňová: Som vo fáze, keď potrebujem vidieť, že naša práca má aj vyšší zmysel ako 500 percentný ROI

Predstavujeme Talenty z brandže.

Lívia Brtáňová: Som vo fáze, keď potrebujem vidieť, že naša práca má aj vyšší zmysel ako 500 percentný ROI
Zdroj: archív

Rubrika talentov dnes patrí Lívii Brtáňovej, ktorá pracuje na pozícii strategy & creative team leader v digitálnej agentúre Hype. Vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Komenského a marketing na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Médiám a reklame sa venuje od roku 2011.

Digitálnu sféru televíznych relácií zastrešovala priamo pod vedením Františka Borovského, bývalého riaditeľa TV JOJ a TV Barrandov. Po založení online magazínu, ju RTVS vybrala medzi porotcov Radio Head Awards.

Z médií postupne prešla do sveta reklamy, kde pri budovaní stratégií využíva predovšetkým znalosti z psychológie masovej komunikácie a práce s publikom. „Ak to kvantum práce dovolí, občas si “odskočím” aj k ideamakingu. Niekoľkoročné team-leaderské skúsenosti dopĺňam prednáškami o social media stratégiách v ADMA a na univerzitnej pôde,“ hovorí o sebe na úvod Lívia.

Na čom aktuálne pracujete?

Momentálne pripravujeme stratégie a komunikačné koncepty na rok 2020. Okrem toho práve spúšťame dve väčšie kampane, Hype prekročil svoj digitálny tieň a klientov dostávame aj do celoplošných rádií a do telky. Mimo agentúry finišujem prípravu nového reklamného podcastu.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

Už som vo fáze, keď potrebujem vidieť, že naša práca má aj vyšší zmysel ako 500%-ný ROI pre klienta. Preto by som rada pracovala pre klientov, ktorí silný hlas reklamy využívajú pre dobro veci. Zo slovenských by to napríklad mohlo byť lesoochranárske združenie VLK.

Na kreatíve/marketingu akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostali možnosť ľubovoľne si vybrať?

Pre značky, ktoré si môžu dovoliť zmysluplnú kontroverziu a prinášajú vo svojom segmente niečo inovatívne. Napríklad Libresse, Tesla či Burger King.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Nedávno k nám do agentúry nastúpil môj dlhoročný kamarát a povedal mi, že ho prekvapilo, aká som v práci prísna, no spravodlivá.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Bez zaváhania. Kvantová fyzika.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Cieľavedomá, empatická, prítomná tu a teraz.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Pre nášho super klienta Up Slovensko spolu-vymyslieť úspešnú kampaň #Neviditelni, ktorá poukazuje na prehliadanie hendikepovaných v slovenskej spoločnosti. A môžem prezradiť, že k záveru roka sa nám podarilo vyzbierať peknú sumu na ich podporu.

​Taktiež na úspešný launch prémiového alkoholu Domovina od St. Nicolausu.

​Ďalej na vydarený projekt ADMA ACADEMY, ktorého môžem byť súčasťou vďaka nášmu creative directorovi Marekovi Didákovi. Dokonca sa ozývali hlasy, prečo je medzi speakrami tak málo žien, momentálne som uvedená jediná. A to by sme na našom reklamnom piesočku mohli zmeniť. Preto popri práci pripravujem podcast venovaný ženám v slovenskej reklame <3 Viac info čoskoro.

Na čo ste pyšná?

Na svojho priateľa Janka, na tím perfektných a šikovných ľudí v Hype a na všetky úspešné prednášky o sociálnych sieťach a ich stratégii.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Niektoré veci nie sú tak komplikované, ako sa na prvý pohľad môžu zdať, just do it.

Nikdy sa nezavďačíš úplne všetkým. A je to absolútne v poriadku.

Aký typ meditácie ste si dala naposledy?

Poprosila som kamarátku, nech mi vymyslí random poslednú otázku, ďakujem, K* Naposledy to bolo o tom, koľko pozitívnych ľudí, napĺňajúcich si svoje ciele, mám vo svojom okolí. Ako sa hovorí, si mixom piatich ľudí, s ktorými sa najčastejšie stretávaš. Práca v agentúre je náročná a meditácia je perfektným nástrojom na utriedenie myšlienok, vyčistenie hlavy a spriatelenie si vlastného ega. A to be honest, to sa v reklame hodí, však :)

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.