Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.10.2019, 14:50 Aktualizované dňa 17.10.2019 o 20:59

Coca-Cola: Nechceme sa vyjadrovať ku kauze Gorila, s ktorou sme boli spojení náhodne. Ale reakciu považujeme za prirodzenú

Hovorí manažérka komunikácie Coca-Cola, ktorá reagovala na nahrávku Gorila vizuálom.

Coca-Cola: Nechceme sa vyjadrovať ku kauze Gorila, s ktorou sme boli spojení náhodne. Ale reakciu považujeme za prirodzenú
Zdroj: Coca-Cola

Spoločnosť Coca-Cola je v súvislosti s politickou situáciou na Slovensku, čím myslíme uverejnenie nahrávky Gorila, pravdepodobne najspomínanejší nápoj.

Deň po tom, ako nahrávku z bytu na Vazovovej ulici dostala väčšina slovenských médií, známy colový nápoj je spájaný s predsedom Smeru Robertom Ficom.  

Expremiér sa odmieta k návšteve bytu priznať a k nahrávke sa vyjadruje slovami: „Smer nemá s Gorilou nič spoločné. Či som pil alebo nepil colu, je nepodstatné. Nie všetko sedí, čo je tam. Sú veci, čo nesedia a ja nechcem robiť vyhlásenia, ktoré by marili vyšetrovanie.“

Coca-Cola sa rozhodla na nahrávku reagovať a na svojej facebookovej stránke uverejnila vizuál s nápisom „Konečne to počujete aj vy“.

Kreatíva vizuálu je z dielne agentúry Mayer/McCann Erickson.

Coca-Cola: Hlavným dôvodom reakcie bola momentálna mimoriadna situácia

Kateřine Eliášovej, manažérke komunikácie Coca-Cola Company Česká a Slovenská republika sme položili niekoľko otázok. 

S: Ako vnímate spojenie s kauzou Gorila? Prečo vás práve táto kauza podnietila reagovať?

Spojenie s negatívnym dianím v spoločnosti nás, samozrejme, neteší, ale je to niečo, čo nemôžeme ovplyvniť. Nechceme sa vyjadrovať k politickej kauze, s ktorou sme boli spojení náhodne. V každom prípade, vzhľadom na pozitívne hodnoty, ktoré naša značka reprezentuje, považujeme našu reakciu za prirodzenú.

S: Prišiel s nápadom na vytvorenie vizuálu klient alebo agentúra?

Nápad vznikol pri spoločnej diskusii s agentúrou Mayer/McCann Erickson, ktorá reagovala pohotovo a s pochopením pre náš zámer uchopiť tému citlivo a s nadhľadom. 

S: Prečo ste sa rozhodli reagovať na nahrávku?

Pre slovenských spotrebiteľov je to momentálne mimoriadne aktuálna téma a to aj bolo hlavným dôvodom reakcie.

Správu budeme aktualizovať.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.