Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.10.2019, 12:00

Slovenská agentúra je v užšom výbere súťaže o eventového Oscara. Uspela v konkurencii 30 krajín

Eventová agentúra CREATIVE PRO získala shortlist v medzinárodnej súťaži Bea World 2019.

Slovenská agentúra je v užšom výbere súťaže o eventového Oscara. Uspela v konkurencii 30 krajín
Zdroj: Creative Pro / FutureNow

Festival Bea World vyhlásil v stredu 16. októbra užší výber eventov a live komunikácií, ktoré zabojujú o „eventového Oscara“. Medzinárodná súťaž oceňuje eventy a live komunikácie, ktoré sú nielen inovatívne a kreatívne, ale aj efektívne a prekračujú svoje dlhodobé komunikačné, marketingové a obchodné ciele. Do tohto ročníka prihlásili svoje práce agentúry z 30 krajín sveta, čo je v 14-ročnej histórii súťaže najväčší počet zúčastnených krajín.

Najviac prihlášok do súťaže poslalo Taliansko, Nemecko, Belgicko, Španielsko, India a Rusko. Do súboja o renomované ocenenia Elephant Awards sa zapojilo viacero ďalších mimoeurópskych krajín vrátane Austrálie, Brazílie, Číny, Izraela, Kataru, Spojených arabských emirátov a USA.

Slovensko zastupuje agentúra CREATIVE PRO, ktorá sa od roku 2013 každoročne umiestňuje so svojimi prácami v užšom výbere a na konte má už 8 ocenení. Z minulého ročníka Bea World si odniesla shortlist v kategórii Convention za prácu On-Site Meeting pre klienta HB Reavis Slovakia. 

Tento rok sa agentúra dostala opať na shortlist a to hneď s 3 eventami. „Vybrali sme tie najsilnejšie projekty, pri ktorých sme presvedčení, že môžu uspieť vďaka svojmu jedinečnému konceptu a prevedeniu,“ hovorí Štefan Kozák, Group Managing Director CREATIVE PRO.

Za CREATIVE PRO Bratislava zabodovala konferencia FutureNow. "Unikátna konferencia je originálna svojim eventovým dizajnom. Bola nadizajnovaná tak, aby poskytla priestor na prezentácie, workshopy, Expo, Start-Up Awards a samozrejme networking,“ približuje Kozák.

Pozrite si video:

​Ďalším úspešným projektom agentúry je experience event Panattoni Opening Hub z CREATIVE PRO Varšava, ktorý zabodoval  v kategórií Media a PR. CREATIVE PRO Praha získala dva shortlisty za prácu adidas Run For The Oceans,  ktorá zabodovala hneď v dvoch kategóriách Brand activation a Low budget event. 

„Veríme, že sa nám v celosvetovej konkurencii podarí uspieť a priniesť z Milána ocenenie ´Zlatého Slona´. Držte nám palce,“ uzatvára Kozák. A my, samozrejme, palce držíme.

​Projekty posudzuje medzinárodná porota na čele s Alexandrom Safonovom z Ruska, ktorý pôsobí na pozícii Global Event Director v Oriflame. Slovensko v porote zastupuje Andrea Danihelová, hovorkyňa a riaditeľka oddelenia komunikácie VSE Holding Group. Shortlistové práce porotcovia vyberali v online hlasovaní.

„Dosiahli sme dôležitý cieľ,“ uviedol Salvatore Sagone, zakladateľ a prezident Bea World festivalu. „Sme veľmi spokojní s výsledkami, keďže sa nám podarilo udržať krok s rekordnými číslami z minulého roka, pokiaľ ide o príspevky a zúčastnené agentúry. Spokojní sme aj vzhľadom na to, že ekonomiky niektorých krajín stagnovali a európsky trh v roku 2019 znížil budgety na event marketing,“ dodal.

Medzinárodný festival Bea World vyvrcholí slávnostným odovzdávaním ocenení Best Event Awards a Best Location Awards v Miláne od 27. do 30. novembra 2019.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.